Beantwoorden
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Klantendienst onbereikbaar

het jullie nog niet opgevallen dat sinds het lanceren van de TV Box de klantendienst amper bereikbaar is.

.... wegens de drukte kan de wachttijd oplopen .... 

 

En als men dan de optie kiest om terug gebeld worden dan krijg je als je geluk hebt de dag erna misschien telefoon...

 

Doe er aub iets aan .

 

Wij betalen veel geld voor jullie produkten dus .... los dit op

0 Likes
10 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Klantendienst onbereikbaar

@Thailand 

Ik heb nog nooit langer dan 2 minuten moeten wachten. Bij Proximus was het al vlug een kwartier tot een half uur in wacht. En dan werd soms na deze tijd nog de lijn verbroken...

Never trust in Dust
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Klantendienst onbereikbaar

Ik begrijp niet dat jij nog altijd Telenet producten hebt.
Je klaagt er steeds over.

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Klantendienst onbereikbaar

En alles is toch zo duur.🙄

Telenet wordt steeds bestempelt als de duurste. Ik heb bij Telenet een all in abo met opties Play More en Play Sports zowat gelijkwaardig aan een Tuttimus abo bij Proximus met dezelfde opties ZONDER SPORT, en ik betaal nu minstens € 50,00 minder dan bij Proximus, en dan nog over de kwaliteit gezwegen. Ik heb 2 4K TV’s die nu eindelijk hun nut bewijzen.😎

Never trust in Dust
0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Klantendienst onbereikbaar

@Bolletje Ik mag toch zeggen wat ik er van vind.

Als ik het snelle internet niet nodig had dan was ik al 10 jaar weg geweest.

Als je er problemen mee hebt als ik commentaar geef moet je dit niet lezen.

0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Klantendienst onbereikbaar

@Domi1963 Gisteren heb ik zeker 15 minuten dat irritante muziekje gekregen en cotinu de malding om ze laten terug te bellen ..

Ik heb uiteindelijk ingehaakt en zelf een oplossing gezocht .

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Klantendienst onbereikbaar

@Thailand 

 

Zaterdagavond was ik bij een tante die problemen met haar verbinding had. Op gegeven moment viel ook de telefoon weg en alleen het Power-lampje van de modem deed het nog, dus wij bellen naar 015/666.666. Na de nodige keuzes moest ik amper enkele minuten wachten vooraleer ik iemand aan de lijn kreeg. Jouw ervaring is duidelijk anders, maar in +15 jaar bij Telenet heb ik nog nooit lang moeten wachten bij de klantendienst. Maar met die nieuwe tv box, inderdaad...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Klantendienst onbereikbaar

@Thailand Wachten is inderdaad nooit echt leuk, maar langs de andere kant vind ik 15 min nog wel meevallen. Je bent niet de enige die hulp nodig heeft op dat moment. Ik vraag mij dan wel af wat je verwacht dat ze doen? Eventjes extra mensen aannemen voor de klantendienst omdat het nu op het moment wat langer wachten is door de lancering van de nieuwe tv-box? Als het daar aan ligt zal dit binnekort wel al minder lang wachten zijn als de hype voor de tv-box wat gaan liggen is.

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Klantendienst onbereikbaar

En of de TV box zo een hype is weet ik niet hoor. Toen ik de mijne gaan halen ben, wist de verkoper mij te vertellen dat de reclame er rond nog moet aanslaan, want er gingen er nog niet te veel over de toonbank...

Never trust in Dust
0 Likes
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Klantendienst onbereikbaar

De laatste weken ook 4-5 x moeten bellen voor problemen die ik en mijn pa hadden. Maar mijn ervaring is toch dat je redelijk snel binnengeraakt ( nooit langer dan 3-4 min ) en ja als ze achterliggend doorverbinden of met elkaar in gesprek zijn dan krijg je idd een zeer irritant kwalitatief laag en krakend muziekje 🙂 Maar dan leg ik even mijn telefoon weg 🙂

Ex-Netweter
 

Klantendienst onbereikbaar

Ik geef een dikke pluim aan Robert van de klantendienst 🙂

Daarjuist even gebeld, na 3 minuten had ik een vriendelijke man aan de lijn die me op 1,2,3 geholpen heeft. Tijdens de installatie Wigo had de technieker vergeten om de vaste lijn te activeren, resultaat: geen triiing. Een mooie en duidelijke uitleg gekregen wat hij aan het doen was (met de opmerking over de problemen ivm Android waar ik gelukkig geen last van heb(iOS)) en na een half uurtje was het gepiept 🙂 🙂

Zo is het prettig om even naar de klantendienst te bellen.