24774
netweters
|
152602
antwoorden
|
20720
vragen
|
Naar aanleiding van mijn vorige post over de mislukte installatie van de TV-box, wou ik vandaag de specizle nummer bellen, maar ik kreeg te horen dat mijn klantnummer niet overeen komt met de TV-Box. Toen ik werd doorverbonden met de gewone klantendienst konden zij ook niets doen omdat ik een business abonnement heb. Wie kan ik contacteren om mijn problemen op te lossen?
@Ex-Netweter hopen dat suzy dit leest
@Ex-Netweter ja, ik wist alleen niet hoe ge de link van suzy er op krijgt als ze niet in het gesprek is.
Jos
@Suzy idem, klantennummer is niet herkend en de medewerker van het gewone nummer zei dat die niet op punt stond, dat we via de website maar feedback moesten geven (01/12/2018)
@Ex-Netweter maar kan je de box wel gebruiken? Ik namelijk niet... foutmelding CS1010 toen ik hem wou instellen gisteren.
@Ex-Netweter, ja hoor dat is hier geen probleem. Door te testen heeft hier mijn vrouw de zender vitaya ontdekt, dus of dat testen allemaal positief is valt nog af te wachten
@Ex-Netweter Vreemd... Ik zal morgen nog maar eens de klantendienst proberen bereiken in de hoop dat alle problemen worden opgelost 🙂
@Ex-Netweter suzy zal uw probleem morgen wel zien en reageren, het is zondag geen werkdag.
maar probeer in elk geval te bellen 015 33 44 88, en als u op 015 66 66 66 te recht komt moeten ze in elk geval een dossier opmaken anders bent u geen stap verder.
Jos
@Ex-Netweter, ik was zelf enkele dagen met verlof. Maar zoals @Ex-Netweter aankaartte moet de klantendienst waar je bij terecht komt een dossier opstarten, zodat men dit voor je kan oplossen. Zolang je TV-box niet 100% geactiveerd is , wordt je als klant helaas niet herkend als TV-box klant.
Heb je vandaag de klantendienst al kunnen bereiken? Zo ja, hebben ze een dossier voor je opgemaakt?
@Suzy Nee, ik ga vanavond na school nog eens proberen bellen. Is er in de tussentijd iets dat jij kan doen? Ik heb ook al een mail gestuurd (F_20181202_373292066) wat volgens mij automatisch een dossier maakt? En bij welke dienst moet ik dan juist zijn? Ik heb gisteren de business klantendienst van digitale televisie gebeld maar de persoon aan de andere kant van de lijn zei dat hij niets kon doen omdat het systeem het gewoonweg niet toelaat als ik het goed heb verstaan.
@Ex-Netweter, op basis van deze nummer eens even gekeken en er is wel degelijk een dossier opgemaakt gisteren. Dit zal dus worden behandeld door de collega's van de back office. Waarschijnlijk loopt één van de systeem orders ergens vast, waardoor je de TV-box niet correct geactiveerd krijgt (foutmelding). Zij volgen dit op en zullen je contacteren zodra in orde. Daar mag je zeker van zijn. Eens dat geregeld is, zou je normaal ook moeten binnen geraken op de 015-nummer.
@Suzy dus ik moet technisch gezien niets doen en gewoon wachten op een telefoontje van jullie?
@Suzy Ik heb ondertussen de klantendienst nog eens gecontacteerd en zij hebben alles voor mij ingesteld. Morgen terug de nieuwe modem installeren en hopen op het beste 😄 Bedankt voor de moeite!