Beantwoorden
Meertmichael
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
Warming up? De vlam zit erin. Alles op zijn plek! On a roll...

Max aantal geregistreerde gebruikers voor Telenet TV

zoals iedereen weet is het mag mogelijk om max 5 toestellen te registeren.

maar hier thuis gebruiken we net iets meer dan 5 toestellen. Is het mogelijk om dit te overbruggen op 1 of andere manier waardoor iedereen we zijn toestellen kan gebruiken?

 

Want dit is zo vervelend want we moeten nu steeds delen en toestelen verwijderen, Wat niet handig is aangezien je steeds 90 Dagen moet wachten en hij ook soms op en toestellen vraag om opnieuw te registreren door de en fout van de website zelf.

 

Dus nu is men vraag is er spraken van en update of iets waardoor die kan veranderen waardoor je bv: alleen maar login moet hebben en geen 5 toestellen meer?`

 

Want ik kom er zot van omdat steeds te moeten fixen bij men ouders en zus.

 

Groeten,

Michaël

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Max aantal geregistreerde gebruikers voor Telenet TV

@Meertmichael  het is een probleem waar meerdere gebruikers tegen aan lopen. Helaas is er geen bruggetje om dit te voorkomen. Telenet heeft besloten max 5 toestellen te laten koppelen en dat je die na 90 dagen terug kan vervangen door een ander toestel. 

 

Dat je soms voor hebt dat je twee keer hetzelfde toestel moet koppelen is geen fout in de website. Dit heeft er mee te maken dat als je toestel geregistreerd is en je toevallig de cache en cookies leegt dat je dan opnieuw je toestel moet registreren. 

 

Dus het zal zo blijven tot dat Telenet iets anders beslist maar dat zal dan wel gecommuniceerd worden vanuit Telenet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Meertmichael
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
Warming up? De vlam zit erin. Alles op zijn plek! On a roll...

Max aantal geregistreerde gebruikers voor Telenet TV

Dan hoop toch eerlijk dat dit snel verandert :l 

JarneChris
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Max aantal geregistreerde gebruikers voor Telenet TV

Heb ooit aan Telenet via Twitter eens gevraagd of ze de tv app niet zo konden maken als Netflix dat je je apparaten niet hoeft te registeren en dat je dan met een x aantal tegelijk kunt kijken. Dit was hun antwoord

 

"Hey Jarne, terechte opmerking. Momenteel is dit nog niet mogelijk. We geven het graag door aan onze collega's om dit te bekijken. "

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Max aantal geregistreerde gebruikers voor Telenet TV

@JarneChris  en ze zijn het nog steeds aan het bekijken:) 

Voor vele is dit een klein hekel punt aan het worden. Het gezin tegenwoordig bestaat al uit drie of meer toestellen , en die ook nog eens allemaal gelijktijdig online zijn.

Dus hopelijk komt er een verandering in.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JarneChris
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Max aantal geregistreerde gebruikers voor Telenet TV

@patrick37 Voor vele is dit een klein hekel punt aan het worden

 

Das idd zeer vervelend zelf heb ik hier ook last, tegenwoordig gebruik ik op de 2de tv die wij boven hebben staan ook alleen nog maar de Vrt Nu, Vtm Go app omdat je via de tv app blijkbaar een chromecast ook moet registeren

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Max aantal geregistreerde gebruikers voor Telenet TV


@JarneChris  schreef:

@patrick37 Voor vele is dit een klein hekel punt aan het worden

 

Das idd zeer vervelend zelf heb ik hier ook last, tegenwoordig gebruik ik op de 2de tv die wij boven hebben staan ook alleen nog maar de Vrt Nu, Vtm Go app omdat je via de tv app blijkbaar een chromecast ook moet registeren


Wij zijn met twee thuis , ik en mijn partner. 2 x gsm , chromecast , Apple tv 2 x

( boven en beneden)  een tablet , twee laptops , een vaste pc. Dus als ik deze allemaal al zou willen verbinden ben ik er al over om precies te zijn vier toestellen. Laat staan als je nog 2 of drie kinderen hebt dan is er geen beginnen aan. Dus zoals je ziet ook in een twee persoons gezin is het een vervelende situatie. En die toestellen staan verdeeld in het huis , dus de keuken de slaapkamer en de living. Maar dan heb ik het over de vaste toestellen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.