24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo iedereen,ik heb 4 ip tv boxen en zou er graag 6 hebben,is telenet er klaar voor, ja voor business klanten graag zou ik ook als partikulier die mogelijkheid willen.
ik ben volledig fiber en heb geen coax meer.
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Ip tv box
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zoals je al aanhaalde is dit gelimiteerd tot 4 voor particuliere klanten, ongeacht of je nu fiber of coax gebruikt.
Je kan op de overige 2 toestellen eventueel wel werken met de TV-app, bijna alle zenders zijn daarmee te bekijken.
Ik dacht dat er een beperking is van 4 DTV lijnen per abonnee. Staan deze TVbox-IP telkens op een aparte DTV lijn?
Bij mij staan er 4 DTV lijnen. 3 DTV lijnen voor TV met een kaartje en de 4de voor 2 digicorders. Dus eigenlijk 5 toestellen.
Deze max 4 komt waarschijnlijk ook van de 4 coax aansluitingen op de NUI.
Een Telenet TV-box
Geniet je graag van een klassieke tv-ervaring? Dan heb je een Telenet TV-box nodig. Je kan tot 4 Telenet TV-boxen aansluiten. Bestel makkelijk en snel online.
Bron: Ik wil Telenet TV. Wat heb ik nodig? | MyTelenet
De TV-boxen zitten samen op 1 DTV lijn én altijd in combinatie met Internet. Als je die logica doortrekt, dan zou je met een tweede DTV lijn voor extra TV-boxen ook een tweede internet abonnement moeten nemen.
ja maar het is aan telenet om een 2e dtv te willen open stellen.
Klopt, en dat zullen ze waarschijnlijk niet doen. Ik blijf dus bij mijn voorgaand antwoord dat de je gelimiteerd bent tot 4 TV-boxen.
Als je zeker wil zijn, contacteer de klantendienst en stel de vraag.
Ze nemen het mee als feedback telenet.