Beantwoorden
Redtoc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Meer dan 1 scherm kijken met TV-app lukt niet. Wat nu?

Ik kan sinds 2 maand niet meer tv kijken via de telenet tv app op meer dan 1 scherm. Vervelend als je tv kijkt via de Apple TV en bewust telenet kiest voor de premier league en thuis voetbal wil zien op een tweede scherm. We hebben geen digibox. Kijken enkel tv via Apple tv of iPad. Sinds de nieuwe app telenet tv doet het probleem zich voor. Telenet werkt al een maand aan een oplossing. Wat zijn de opties. Telenet tv stopzetten en geen Premier league kijken? Of wachten ….

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: telenet tv: maximum aantal schermen

Tags (1)
6 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2771
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Meer dan 1 scherm kijken met TV-app lukt niet. Wat nu?

Op de vorige toestellen de app verwijderen

Of verander het paswoord eens log dan opnieuw eens in

Om te zien wat dit doet ( de app er eens af gooien kan altijd werken )

Redtoc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Meer dan 1 scherm kijken met TV-app lukt niet. Wat nu?

Apps overal afgegooid, meerdere keren. Wachtwoord kan ik op mijn telenet niet aanpassen. 

Ex-Netweter
 

Meer dan 1 scherm kijken met TV-app lukt niet. Wat nu?

Wachten is het domste wat je kan doen, de Telenet TV-app staat inderdaad nog niet helemaal op punt. De app bevindt zich nog in een vroege bèta-fase waarbij essentiële functies zoals "Uitloggen op alle apparaten" ontbreken.

Je moet dus eerst overal manueel uitloggen via de Telenet TV-app! Dat kan via de instellingen (tandwieltje > profiel > afmelden).

Daarna je wachtwoord aanpassen zorgt er inderdaad voor dat alle vergeten toestellen die nog ingelogd zijn de verbinding met Telenet TV binnen 14 dagen verliezen.

Met een nieuw wachtwoord zal je dus binnen de 14 dagen opnieuw over 2 gelijktijdige streams kunnen beschikken.

Als het wachtwoord wijzigen niet lukt en je daardoor niet over 2 gelijktijdige streams kunt beschikken, dien je schriftelijk klacht in bij Telenet. Je eist best ook volledige terugbetaling van je tv-abonnement voor de periode dat het niet functioneert zoals beloofd: https://www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/complaints/

Als Telenet dit probleem niet binnen één aanrekeningsperiode oplost, vraag je bemiddeling bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/

Indien geen oplossing na bovenstaande stappen tegen eind dit jaar: abonnement opzeggen!

Redtoc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Meer dan 1 scherm kijken met TV-app lukt niet. Wat nu?

ok, merci

overal afgemeld waar ik kon. ww aangepast door ww vergeten aan te tikken. Apps er afgegooid en opnieuw geïnstalleerd Nu 2 weken wachten.

Wel vreemd vroeger kon je op 5 toestellen tegelijk kijken? Aangezien ik geen digibox heb, via Apple Tv kijk zit ik meteen aan 2 schermen…

 

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1170
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Meer dan 1 scherm kijken met TV-app lukt niet. Wat nu?

Met hoeveel je tegelijk kan kijken hangt af van je abonnement. Minstens 2, maximaal 5 schermen voor de basiszender.

Als je geen One(up) hebt zijn er extra beperkingen bij de zenderpakketten. Play Sports & Play More maximaal 2, Streamz(+) (via de TV-app) maximaal 4.

Met hoeveel kan je tegelijk tv-kijken? 

Let ook wel op het verschil tussen aantal apparaten (limiet van 5, maar het zesde apparaat vervangt automatisch het eerste) en aantal simultane kijkers.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Redtoc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Meer dan 1 scherm kijken met TV-app lukt niet. Wat nu?

Ik zou dus met 5 schermen tegelijk mogen kijken ,aangezien we One hebben met 4 nummers. 

Straf!