24791
netweters
|
152700
antwoorden
|
20730
vragen
|
Sedert een tijdje heb ik bij opnames meerdere momenten dat het beeld plots bevriest en dan gewoon weer verder gaat. De fout zit effectief in de opname, als ik terugspoel en opnieuw bekijk stopt de opname steeds op hetzelfde moment.
Ook word soms een verkeerd programma gewist, van één geval heb ik een video opname gemaakt.
Ik selecteer een opname om te wissen en op het moment dat ik moet bevestigen zie ik dat er een andere opname zal gewist worden die hoger in de lijst staat.
De stembediening laat ook dikwijls te wensen over, ik zeg steeds 6 minuten verder, maar wat er op het scherm verschijnt is soms iets helemaal anders , gevolgd door dat heb ik nog niet geleerd, dat kan ik niet doen of andere van die opmerkingen. Het vreemde is als ik bewust mijn commando slecht uitspreek of een zwaar dialect gebruikt het wel goed uitgevoerd word. De box heeft misschien geen ABN geleerd?
Zijn er soms nog mensen die dit voorhebben? De box is na elke fout reeds gereset maar dat helpt niet.
Titel gewijzigd door Snn_ (mod) | Vorige titel: Meerdere problemen
Heb zowat alles geprobeerd, van Limburgs tot plat Antwerps, maar ik zie geen mogelijkheid om aan de taalinstelling iets te veranderen. Daar staat enkel Nederlands, Frans en Engels.
@Silverwing dat het beeld bij opnames kort bevriest is mij ook al opgevallen inderdaad
Ik vermoed dat het probleem van het bevroren beeld aan de server ligt waar deze opgeslagen wordt.
Hier heb ik het ook al gemerkt bij meerdere opnames.
Een zoveelste contact met de technische dienst, maar nu met een echte technicus ipv iemand die denkt dat hij/zij technisch is maar alles uit het voorgekauwd boekje haalt.
Het is duidelijk dat er ergens op mijn account iets fout loopt. Ne een volledige factory reset van de box waarbij er helemaal opnieuw moet begonnen worden kreeg ik alleen nog meer klachten.
Het beeld bevriest nog steeds tussen de 25e en 35e minuut van opname, dat zou een gekend probleem zijn.
Opgenomen programma's kunnen niet gewist worden foutcode cs5600, regelmatig kan een opgenomen programma niet afgespeeld worden, foutcode cs 2217, van een serie waar reeds een aantal afleveringen opgenomen zijn wil ik de eerste gaan bekijken, zegt de box: momenteel zijn er geen nieuwe afleveringen beschikbaar.
Alle herhalingen worden opgenomen, soms word een aflevering van een serie meerdere keren herhaald, dan worden alle herhalingen van dezelfde aflevering ook opgenomen.
Ik moet nu nog maar eens de box gaan omwisselen om die alvast uit te sluiten. Mijn dossier zal goed opgevolgd worden en dagelijks zou er een controle gebeuren van op afstand. Men zou blijkbaar in de box zoiets als foute data pakketten kunnen vinden.
Ik blijf hopen dat er een dag komt dat ik gewoon programma's kan opnemen en bekijken zonder frustratie.