Beantwoorden
matty
Freshman Meerweter
Berichten: 67
Full speed writing! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Dag van de Chocolade

Melding vervang batterij

Ik krijg al enkele dagen de melding dat ik de batterijen van de tv box moet vervangen (bijna leeg)

ik heb nu al zeker 5 paar NIEUWE batterijen geplaatst. Zowel wegwerp als herlaadbare. Melding blijft echter komen. Mijn 2 de tv box boven geeft deze melding niet. Dus softwarematig zal het allesinds niet zijn. Beide versie 4.33.

wie geeft de gouden tip voor mij?

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Melding vervang batterij

@matty  

In die drie jaar dat ik een tv box heb heb ik hier éénmalig de batterijen moeten vervangen. Dus daar scheelt toch echt iets mee. Zou naar een telenet center gaan bij je in de buurt en de oude afstandbediening meenemen en omruilen naar een nieuwe. Want dat je al 5 keer moet wisselen klopt niet hé. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
matty
Freshman Meerweter
Berichten: 67
Full speed writing! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Dag van de Chocolade

Melding vervang batterij

Op de website van telenet staat dat de afstandsbediening uniek was per tv box en niet kon herkoppeld worden. Dus nieuwe tv box dus?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Melding vervang batterij

@matty  

Dan neem je inderdaad alles mee , had hier ook niet aan gedacht sorry. Wel even bellen of er een tv box voorradig is dat je niet voor niks gaat. 

 

Vroeger was het toch gemakkelijk met de digicorder , afstandsbediening defect je had direct een andere zonder de digicorder binnen te brengen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
matty
Freshman Meerweter
Berichten: 67
Full speed writing! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Dag van de Chocolade

Melding vervang batterij

Zal morgen nog eens naar telenet bellen hiervoor. Mort ze toch contacteren om te vragen waar men nieuwe modem blijft. (Nieuwe modem na upgrade naar oneUp)

0 Likes