Beantwoorden
bowie
Freshman Beetjesweter
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Moet ik huur betalen als ik overschakel naar TV-box?

Ik heb twee zelf gekochte digiboxen AD210. Kan ik gebruik maken van bovengenoemde upgrade, en moet ik dan huur betalen? Ik heb geen nood aan de digicorder- functies.

Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Nieuwe actie gratis upgrade tv-box

0 Likes
17 reacties
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

De 14 dagen is de tv gids niet de terug kijkt tv dat is 7 dagen dat klopt

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Een tv gids van twee dagen (CI+) of van twee weken (Digibox, Digicorder, TV-Box) is wel met een korrel zout te nemen. Bij de CI+ is dat de gids van de dag zelf en van 's anderendaags. De twee weken zijn eerder twaalf dagen.

De lijst van tv-toestellen is verre van volledig. Ondersteunt de tv CI+, dan kan je gerust proberen. In het slechtste geval lukt het niet om de zenders op een ordenteljke manier binnen te krijgen. Dat kan je uittesten zonder de CI+. Netwerk ID 22, frequentie 322000 kHz, 256 QAM, Symboolfrequentie 6875. Optie snelzoeken kiezen. Dat gaat zeer snel. Daarna kan je de VRT zenders kijken. De andere zenders hebben een versleuteld signaal en daarvoor heb je dan de CI+ nodig.

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Je kan gemakkelijk testten door compact signaal te in te stellen

dan weet je of de tv goed is voor tv met kaartje

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/tv-en-entertainment/installatie/compact-signaa...

0 Likes