Beantwoorden
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 168
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

NETFLIX APP

Wanneer ik de Netflix app wil openen krijg ik een totaal zwart scherm. Echt niets te zien en ook geen geluid. Wat is er hier aan de hand ? Ik doe dit voor de eerste keer op de nieuwe box. Al een paar keer na elkaar geprobeerd nu maar echt een dood scherm. Ik moet de box afzetten en terug aanzetten anders kan ik niets meer doen. De andere apps werken wel.

 

0 Likes
8 reacties
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 168
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

NETFLIX APP

"Problem solved" Smiley Vrolijk Even de stroom uitgetrokken van de box en nu opent de netflix app wel.

Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

NETFLIX APP

Is dat normaal dat je de stroom moet uitzetten voordat dit werkt ?

 

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

NETFLIX APP

@e10 @Thailand is Indd niet normaal 🤔 maar gekend probleem bij verschillende tvbox testers, waaronder ikzelf het ook al verscheidene keren heb ervaren en Netflix nog als enige probleem ervaar wat de nieuwe tvbox betreft.

Follow the White Rabbit
Cindy78
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

NETFLIX APP

Sinds kort terug opnieuw problemen met Netflix app heb de stroom al een paar keer uitgetrokken maar blijft ofwel een zwart scherm of op Netflix staan  ervaart er iemand anders ook nog deze problemen  

0 Likes
filleken
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

NETFLIX APP

Dat is geen oplossing, dat is een lapmiddel.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

NETFLIX APP

@filleken 

Lapmiddelen dienen om de tijd tussen ontdekking van het probleem en de oplossing ervan te overbruggen.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
filleken
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

NETFLIX APP

Zoals vroeger een tik op de televisie geven wanneer hij haperde. De boel herstarten is blijkbaar de oplossing voor allerhande problemen die zich voordoen en niet sinds gisteren. Groeten

0 Likes
ppeter
Freshman Meerweter
Berichten: 61
Goed bezig! π-DAY! Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

NETFLIX APP

Dat je occasioneel eens de boel moet resetten voor een probleem, kan wel eens een oplossing zijn.

Maar dat je steeds de stroom er moet afhalen om Netflix te kunnen kijken, is natuurlijk te gek voor woorden. Bizar dat Telenet dit probleem nog steeds niet heeft opgelost?! 🤔

 

Gelukkig hebben de meeste gebruikers nog de app beschikbaar op hun tv, of een mediaspeler etc...,

anders waren we eraan voor de moeite!

Iets met passie voor beeld en geluid.
Movie - Serie - Concert - Music
0 Likes