24750
netweters
|
152315
antwoorden
|
20691
vragen
|
Wanneer ik de Netflix app wil openen krijg ik een totaal zwart scherm. Echt niets te zien en ook geen geluid. Wat is er hier aan de hand ? Ik doe dit voor de eerste keer op de nieuwe box. Al een paar keer na elkaar geprobeerd nu maar echt een dood scherm. Ik moet de box afzetten en terug aanzetten anders kan ik niets meer doen. De andere apps werken wel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
"Problem solved" Even de stroom uitgetrokken van de box en nu opent de netflix app wel.
Is dat normaal dat je de stroom moet uitzetten voordat dit werkt ?
Sinds kort terug opnieuw problemen met Netflix app heb de stroom al een paar keer uitgetrokken maar blijft ofwel een zwart scherm of op Netflix staan ervaart er iemand anders ook nog deze problemen
Dat is geen oplossing, dat is een lapmiddel.
Zoals vroeger een tik op de televisie geven wanneer hij haperde. De boel herstarten is blijkbaar de oplossing voor allerhande problemen die zich voordoen en niet sinds gisteren. Groeten
Dat je occasioneel eens de boel moet resetten voor een probleem, kan wel eens een oplossing zijn.
Maar dat je steeds de stroom er moet afhalen om Netflix te kunnen kijken, is natuurlijk te gek voor woorden. Bizar dat Telenet dit probleem nog steeds niet heeft opgelost?! 🤔
Gelukkig hebben de meeste gebruikers nog de app beschikbaar op hun tv, of een mediaspeler etc...,
anders waren we eraan voor de moeite!