Beantwoorden
Thebosdj
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Netflix app werkt super

Niet om een probleem aan te halen maar enkel voor een compliment. De Netflix app zorgt voor een grotere betere beleving van Netflix. Het automatisch afspelen van onder andere trailer is bijzonder handig.

 

Ik kan alleen maar zeggen schitterend werk. Ik ben super tevreden hierover. Bedankt!

8 reacties
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Netflix app werkt super

hier niet zo tevreden. Beeld hapert en 5.1 geluid werkt hier niet
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Netflix app werkt super

Hier ook totaal niet tevreden over de Netflix app. 

Ik dacht dat de app na de nieuwe software update stabieler zou zijn maar dit blijkt op mijn tv box niet het geval te zijn. 

Daarstraks wou ik even naar Netflix kijken maar de app start niet op. Het Netflix logo is in beeld en verder gebeurt er niets. 

Gelukkig heb ik mijn Apple tv nog in huis waar ik eveneens Netflix kan gebruiken. 

0 Likes
rikske6122
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! Say what?! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Netflix app werkt super

Netflix zit ook bij uw gewone zenders op kanaal 600 bij mij zit die nu bij mijn favorieten misschien werkt dat beter voor mij in ieder geval  nog geen problemen gehad . GR Erik

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Netflix app werkt super


@fieldoxide  schreef:

Hier ook totaal niet tevreden over de Netflix app. 

Ik dacht dat de app na de nieuwe software update stabieler zou zijn maar dit blijkt op mijn tv box niet het geval te zijn. 

Daarstraks wou ik even naar Netflix kijken maar de app start niet op. Het Netflix logo is in beeld en verder gebeurt er niets. 

Gelukkig heb ik mijn Apple tv nog in huis waar ik eveneens Netflix kan gebruiken. 


Ik zou liefst een Telenet TV-app voor Apple TV hebben. Ik houd van de "smoothness" van de Apple TV. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Leusken
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Netflix app werkt super

Zelfde probleem hier, ik raak niet voorbij het aanlogscherm van netflix via de app op de nieuwe digibox.

 Uitzetten via knop achteraan de digibox en kleine minuut wachten zorgt dat de netflix app wel weer opstart.

0 Likes
Thebosdj
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Netflix app werkt super

Indien de app hangt of niet opent helpt het door de fabrieksinstellingen even terug te zetten. Nadien opnieuw aanmelden en je kunt weer gebruik van de app maken. Ik vind het een zaligheid dat de trailer automatisch spelen zonder iets aan te klikken. Enkel selecteren en je ziet het al 

 

Ik heb veel meer ontdekt via de tv box dan via de app van de tv.

0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Netflix app werkt super

@Thebosdj Het kan volgens mij niet de bedoeling zijn om de fabrieksinstellingen terug te plaatsen of om de tv box achteraan uit en aan te zetten. 

Het is nu al sinds het begin van de test dat de Netflix app nog steeds niet naar behoren werkt. 

Hier moet dringend een oplossing voor komen. Binnen afzienbare tijd wordt de tv box uitgerold naar heel wat Telenet klanten. De tijd begint echt wel te dringen. 

Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Netflix app werkt super

hier lijkt mijn 5.1 probleem opgelost te zijn. maar het haperen is er nog steeds binnenkort eens bellen
0 Likes