24748
netweters
|
152283
antwoorden
|
20688
vragen
|
@Michiel_DP Hapert als in: De video blijft spelen maar heeft rare trekjes, of als in: de video stopt met spelen om te bufferen?
In het 2e geval ligt dit aan je internet connectie en moet je eens kijken bij instellen onder "Diagnose".
In het 1e geval kan je eens proberen je box aan de achterkant uit & aan te zetten met de schakelaar en zien of het dan wel correct werkt.
@Michiel_DP Hier heb ik nog nooit last van gehad, en dit zou normaal gezien ook niet aan de TV-box mogen liggen. Het zou goed kunnen dat dit na een reboot niet meer gebeurd...
@Arne94@ schreef:@Michiel_DP Hapert als in: De video blijft spelen maar heeft rare trekjes, of als in: de video stopt met spelen om te bufferen?
Hoe kan ik dat onderscheiden van een dropout in de opname/weergave ?
Terugspoelen en kijken of het op dezelfde plaats weer voorkomt ? Zo ja is het de opname /weergave, maar niet de TV-box ?
@Michiel_DP Ik heb dit ook! Herstarten en al die toestanden werken niet, wij hebben 4K TV en ik denk dat de hardware in de TV-Box dit niet aankan om vloeiend te weergeven. Bij Apple TV loopt dit wel vloeiend (ligt dus niet aan TV)