Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Netflix zwart scherm

Kan plots geen Netflix meer zien via tvbox, zowel bij 600 ingeven als via de apps selecteren, blijft tv op zwart scherm staan en kan ik niets meer doen, enkel tvbox uit en terug opzetten laat de rest terug werken, behalve Netflix, daarbij blijft het voorgaande gebeuren. Reset (knop achteraan, modem reset,...) helpt niet.

Follow the White Rabbit
0 Likes
4 reacties
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Netflix zwart scherm

 Dit is een gekend probleem. En is in de huidige software versie nog steeds niet opgelost. ( versie 4.14). 

Ik heb ook constant problemen met Netflix ( draaiende rode cirkel, app die niet opstart, zwart scherm,...)

De enige oplossing is volgens mij dit blijven te melden aan de helpdesk. 

Een herstart van de tv box kan dit euvel soms verhelpen. 

@Umbra666 @Suzy  Dit werd ook vermeld in de nieuwe release notes van versie 4.14. 

Ronald3
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Netflix zwart scherm

Ik werk sinds 1 november 2018 met de tv box. Ingegaan op het aanbod van Telenet om deze te testen. Eindelijk Netflix op de decoder. Pret was echter snel voorbij al vanaf dag 1 een zwart scherm. Al verschillende keren naar klantendienst gebeld en steeds vriendelijk geholpen maar helaas nooit met een resultaat. Altijd dezelfde opmerking 'we maken een technisch dossier aan.' Het enige resultaat dat ik zie is een aanrekening op mijn factuur voor een gesprek met de klantendienst.  Ik begrijp ook wel dat dit een testfase is maar na 4 maanden verwacht ik toch zicht op een oplossing. 

Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Netflix zwart scherm

Lijkt nu al een flop die tv box. Ik lees hier weinig positiefs . Een vriend van mij is ook een test persoon en klaagt vooral over slechte beeld en audio kwaliteit . De Netflix app geeft bij vele films stereo en soms dolby geluid . Op mijn Smart tv heb ik 4K HDR met DOLBY DIGITAL PLUS audio. Telenet box loopt nu al achter voordat het gelanceerd word. 

0 Likes
ProFumi46
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Leesbeest! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Netflix zwart scherm

Ik zit ook in de testfase en heb Fibernet 200 + boost en heb dit 1 of 2 keer per maand dat ik mijn box moet resetten om netflix te fixen dan werkt alles weer normaal. Wat ik ook ondervind is dat mijn instellingen soms veranderen op de tv box van 4K naar 1080 er moet toch nog wat aan gewerkt worden maar daarom is het ook een testfase he.

0 Likes