Beantwoorden
Bjorn97_
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Nieuwe Telenet installatie zonder levering TV-box

Allen,

 

Afgelopen donderdag 02/03/2023 zijn ze bij ons in de nieuwe woning Telenet komen installeren.

Alles is goed verlopen van de kabelaansluiting tot plaatsing modem.
Helaas had de persoon geen tv box mee en geen accespoint, ik moest volgens hem naar de winkel gaan.

Ik ben meteen doorgegaan naar de telenet winkel. Helaas daar ook geen tv box en accespoints zijn al helemaal niet meer beschikbaar.
De tv box is besteld, tot op heden geen mail met track&trace code en volgens de klantendienst is er vertraging en weten ze niet wanneer ik deze zal krijgen.

Ik vind het absoluut NIET KUNNEN dat je als nieuwe klant geen tv box ter beschikking krijgt, momenteel kunnen wij gewoon geen tv kijken.
Ook bieden ze 1 accespoint per contract gratis aan, helaas kunnen ze die ook niet leveren en is hun antwoord 'koop zelf maar eentje aan'.
Ook dit vind ik allesbehalve respect naar de klant.. Ze bieden zaken aan maar kunnen niets waarmaken.

Heeft iemand een idee hoe ik ASAP aan een tv box kan geraken.. Ik ben nieuwe klant bij telenet en ik heb meer miserie als daarvoor...

VOORLOPIG ABSOLUUT NIET TEVREDEN!

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Nieuwe telenet installatie zonder levering....

0 Likes
21 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe Telenet installatie zonder levering TV-box

@DeLLiAnO  Telenet heeft normaal gezien wel degelijk weet van de aanwezige stocks in de shop. Als die natuurlijk alles correct uitvoeren. Een shop besteld niet, die krijgt gewoon toegeleverd. Maar zoals het nu loopt, vermoed ik dat dit ook in het honderd loopt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Nieuwe Telenet installatie zonder levering TV-box

Overstappen naar een andere provider,of wachten tot dit in orde komt.

Er zit niets anders op.

0 Likes
Kcquipor
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Nieuwe Telenet installatie zonder levering TV-box

Even off-topic: Ben ik de enige die zich vragen stelt waarom Telenet net nu een grote marketing campagne doet voor de nieuwe Telenet TV (met 6 maand gratis) terwijl ze zoveel problemen zijn met activaties & te korten hebben aan TV-boxen ? 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe Telenet installatie zonder levering TV-box

Neen

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Nieuwe Telenet installatie zonder levering TV-box

Reclame, kortingen of wat dan ook van beloftes/cadeaus zijn altijd gebaseerd op strategie/psychologie/financie.. 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwe Telenet installatie zonder levering TV-box


@Kcquipor  schreef:

Ben ik de enige die zich vragen stelt waarom Telenet net nu een grote marketing campagne doet voor de nieuwe Telenet TV (met 6 maand gratis) terwijl ze zoveel problemen zijn met activaties & te korten hebben aan TV-boxen ? 


Ja, Telenet heeft in 2022 in totaal 67 300 tv-klanten verloren. Ik vind het meer dan logisch dat Telenet dit voorjaar een grote marketingcampagne doet om tv-klanten terug te winnen.
Voor televisie heeft Telenet een klantenverloop van bijna 10%, de winkel sluiten betekent nog grotere verliezen!
Telenet zal de business dus altijd maximaal laten draaien, los van eventuele operationele problemen.

Klanten die ontevreden zijn over niet of laattijdig geleverde Telenet-diensten, moeten dan maar facturen betwisten of overstappen naar de concurrentie.
Dat is het spel, de business moet draaien, no matter what. Consumenten die dit spel niet snappen, verliezen sowieso!

0 Likes
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Nieuwe Telenet installatie zonder levering TV-box

-67.300 resterende analoge tv-abonnees.Dat was toch hun doel voor 2022.Eind datum van analoge TV,dat na jaren eindelijk is afgebouwd.Op 31 december 2022 bereikte onze klantenbasis voor televisie 1.694.700.In 2021 was het klantenbasis tv 1.725.700. TV klanten Netto verlies van 31.000 klanten,en geen 67.300 zoals rafd aanhaalt.(Waar haal jij dat,graag link!) Niet slecht alleen in het Vlaams gedeelte van Belgie.
Het zal wel in orde komen met de TV boxen.

 

0 Likes