24751
netweters
|
152343
antwoorden
|
20691
vragen
|
Allen,
Afgelopen donderdag 02/03/2023 zijn ze bij ons in de nieuwe woning Telenet komen installeren.
Alles is goed verlopen van de kabelaansluiting tot plaatsing modem.
Helaas had de persoon geen tv box mee en geen accespoint, ik moest volgens hem naar de winkel gaan.
Ik ben meteen doorgegaan naar de telenet winkel. Helaas daar ook geen tv box en accespoints zijn al helemaal niet meer beschikbaar.
De tv box is besteld, tot op heden geen mail met track&trace code en volgens de klantendienst is er vertraging en weten ze niet wanneer ik deze zal krijgen.
Ik vind het absoluut NIET KUNNEN dat je als nieuwe klant geen tv box ter beschikking krijgt, momenteel kunnen wij gewoon geen tv kijken.
Ook bieden ze 1 accespoint per contract gratis aan, helaas kunnen ze die ook niet leveren en is hun antwoord 'koop zelf maar eentje aan'.
Ook dit vind ik allesbehalve respect naar de klant.. Ze bieden zaken aan maar kunnen niets waarmaken.
Heeft iemand een idee hoe ik ASAP aan een tv box kan geraken.. Ik ben nieuwe klant bij telenet en ik heb meer miserie als daarvoor...
VOORLOPIG ABSOLUUT NIET TEVREDEN!
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Nieuwe telenet installatie zonder levering....
@DeLLiAnO Telenet heeft normaal gezien wel degelijk weet van de aanwezige stocks in de shop. Als die natuurlijk alles correct uitvoeren. Een shop besteld niet, die krijgt gewoon toegeleverd. Maar zoals het nu loopt, vermoed ik dat dit ook in het honderd loopt.
Overstappen naar een andere provider,of wachten tot dit in orde komt.
Er zit niets anders op.
Even off-topic: Ben ik de enige die zich vragen stelt waarom Telenet net nu een grote marketing campagne doet voor de nieuwe Telenet TV (met 6 maand gratis) terwijl ze zoveel problemen zijn met activaties & te korten hebben aan TV-boxen ?
Neen
Reclame, kortingen of wat dan ook van beloftes/cadeaus zijn altijd gebaseerd op strategie/psychologie/financie..
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
@Kcquipor schreef:Ben ik de enige die zich vragen stelt waarom Telenet net nu een grote marketing campagne doet voor de nieuwe Telenet TV (met 6 maand gratis) terwijl ze zoveel problemen zijn met activaties & te korten hebben aan TV-boxen ?
Ja, Telenet heeft in 2022 in totaal 67 300 tv-klanten verloren. Ik vind het meer dan logisch dat Telenet dit voorjaar een grote marketingcampagne doet om tv-klanten terug te winnen.
Voor televisie heeft Telenet een klantenverloop van bijna 10%, de winkel sluiten betekent nog grotere verliezen!
Telenet zal de business dus altijd maximaal laten draaien, los van eventuele operationele problemen.
Klanten die ontevreden zijn over niet of laattijdig geleverde Telenet-diensten, moeten dan maar facturen betwisten of overstappen naar de concurrentie.
Dat is het spel, de business moet draaien, no matter what. Consumenten die dit spel niet snappen, verliezen sowieso!
-67.300 resterende analoge tv-abonnees.Dat was toch hun doel voor 2022.Eind datum van analoge TV,dat na jaren eindelijk is afgebouwd.Op 31 december 2022 bereikte onze klantenbasis voor televisie 1.694.700.In 2021 was het klantenbasis tv 1.725.700. TV klanten Netto verlies van 31.000 klanten,en geen 67.300 zoals rafd aanhaalt.(Waar haal jij dat,graag link!) Niet slecht alleen in het Vlaams gedeelte van Belgie.
Het zal wel in orde komen met de TV boxen.