Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Nieuwe box voor iedereen

En... Hoe zit dit nu?

Wij, klanten die niet mochten testen... 

Wij leven ook nog hé? 

0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter
 

Nieuwe box voor iedereen

@Ex-Netweter de testperiode is verlengd er worden wel geen nieuwe testers meer aangenomen, het zou voor voorjaar 2019 zijn, als het niet op punt staat kan het niet worden uitgerold, spijtig voor u maar nog even geduld.

Jos

0 Likes
JMVR
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
π-DAY! Alles op zijn plek! De 3 wijzen! Goed gevonden!

Nieuwe box voor iedereen

Je hoeft echt niet verontwaardigd en ongelukkig te zijn dat je de nieuwe box niet hebt.  Integendeel. Ik test hem al enkele maanden en je wil hem voorlopig echt niet hebben. Het zit nog vol met bugs en ik ga je de lijst besparen.  Ook al was het maar om Telenet die ik al vele jaren een hart toedraag de kans te geven dit recht te trekken.   Telenet heeft van zijn testers heel recent terugkoppeling verzocht en zijn nu bezig om dit allemaal te bekijken.  Ik hoop dat ze er serieus werk van maken want op dit ogenblik is het echt niet gebruiksvriendelijk en een hele grote stap terug achteruit te aanzien van huidige recorder.  Maar heel eerlijk, ... had ik geweten wat er allemaal misloopt had ik mijn oude digirecorder behouden.  

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5315
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe box voor iedereen

@JMVR als je wilt kan je terug gaan naar de oude digicorder en de nieuwe telenetbox inleveren, even bellen met telenet daarvoor als je echt wilt veranderen naar de vorige versie.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.