|
26.496
netweters
|
164.811
antwoorden
|
|
22.122
vragen
|
Beste
Ik vind het hier niet onmiddellijk terug bij de zoekfunctie.
Ik lees wel dat er een week tijd dient genomen te worden eer Telenet alles in orde heeft. (Bijna een week verlopen vanaf installatie )
maar mijn voorlopig “probleem” en vaststellingen
oude digicorder en modem —> aanvraag tv box plus 360 pod via internet —> thuis toegestuurd met postnl ; 1 nieuwd modem, klein tv box en 360 pod
Oud systeem is onderweg terug naar Telenet.
Ik installeer volgens de handleiding de modem. De modem toont in het wifi netwerk zijn nieuwe naam maar plots is deze nieuwe naam verdwenen en staat mijn oude modem zijn naam er terug en hier is alle toestellen zijn hier nog steeds mee verbonden.
Is dit normaal ?
Aansluiting 360 Pod en tv box verloopt goed. Tv box is aangesloten met netwerkkabel. Ik heb beeld en 360pod doet zijn ding. Verbindeningen staan groen, online en goede snelheden.
Ik wou naar de tv shop gaan voor een sport-dagpas maar het wil niet openen - tijdelijk offline. Nu bekijk ik alle instellingen na en bij mijn contractgegevens staat nu plots dat ik momenteel geen digitale tv meer heb.
Is dit de bedoeling bij de tv box ? Is er iets dat ik over het hoofd zie ?
alvast bedankt voor het lezen en eventuele antwoorden
@Beire82 schreef:Ik installeer volgens de handleiding de modem. De modem toont in het wifi netwerk zijn nieuwe naam maar plots is deze nieuwe naam verdwenen en staat mijn oude modem zijn naam er terug en hier is alle toestellen zijn hier nog steeds mee verbonden.
Is dit normaal ?
Ja dat is perfect normaal. Telenet heeft alles zo ingesteld dat de SSID (Wi-Fi netwerknaam), wachtwoord en andere instellingen automatisch overgezet worden. Je zag eerst een nieuwe naam (die van de nieuwe modem) omdat het even kan duren voor de bestaande instellingen overgenomen worden.
@Beire82 schreef:
Ik wou naar de tv shop gaan voor een sport-dagpas maar het wil niet openen - tijdelijk offline. Nu bekijk ik alle instellingen na en bij mijn contractgegevens staat nu plots dat ik momenteel geen digitale tv meer heb.
Is dit de bedoeling bij de tv box ? Is er iets dat ik over het hoofd zie ?
Dat is niet de bedoeling, maar kan te maken hebben met de omschakeling.
Lukt het via MyTelenet wel? Play Sports Dagpas | Entertainment | MyTelenet
Na een een week +- zal het zichtbaar zijn de gegevens
Geef het tijd
Dankjewel ik zal afwachten
Dankjewel
Die technologie van tegenwoordig is toch fantastisch. Ik ben er ondertussen al enkele jaren van tussenuit gestapt en dan blijft de verwondering toch wel.
de dagpas via uw link werkt, ik kan alles bestellen tot plots volgend onderstaande melding verschijnt
Maar ik zal nog even afwachten en de aankomende week nog eens testen