24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Gisteren 2 nieuwe tv boxen gekregen. De ene foutcode c1010 geen profiel gevonden contacteer ons. en de andere start ook op maar na het even geduld scherm geeft hij geen signaal meer door naar de tv. Er brand op de tv box wel een wit lampje dus staat hij wel degelijk aan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Voor het eerste contacteer je best het tvbox-team op 015/33.44.88. Moest je op dat nummer niet als tester herkend worden bel je naar 015 66 66 66 en vraag om doorverbonden te worden naar het tvbox-nummer.
Bij het tweede lijkt je tv niets binnen te krijgen van je tvbox. Staat deze aan? Indien ja kijk je best de hdmi-kabel na. En probeer ook al de andere hdmi-ingangen van je tv eens.
Beste, ik krijg eerst een welkom scherm, daarna even geduld scherm en dan niks meer.
gisterenavond wel een ronddraaiende cirkel.
kan ik op een of andere manier de box resetten zodat ik terug menu krijg om taal en land te kiezen want dit had ik gisteren namelijk wel
Een factory reset doe je zo:
Als er problemen blijven bel je best naar het tvboxteam.
Top! Straks na t werk proberen!
Contact gehad met telenet. Er is een dossier aangemaakt en moet nu wachten. Kan wel tot eind volgende week duren.... zucht!
Is in orde gekomen vandaag