24818
netweters
|
152925
antwoorden
|
20752
vragen
|
Sinds kort ben ik ook in het bezit van de nieuwe Tv-Box.
Bij opeenvolgende opnames bij de oude digicorders kon je van de ene opname gewoon doorgaan in de volgende opname door op 'Volgende opname' te drukken. Bij de nieuwe Tv-Box wordt de eerste opname bruut onderbroken en springt hij willekeurig ergens anders in de volgende opname.
Zijn er nog die hier last van hebben? Of is dit reeds een gekend probleem?
Anders zijn tips of oplossingen welkom!
Alvast bedankt!
Idem hier! Moeten ze dringend veranderen. Zeer vervelend. Ik heb echt de indruk dat de software van de box half af is. Wat hebben die testers eigenlijk gedaan de afgelopen maanden?
@Ex-Netweter schreef:Idem hier! Moeten ze dringend veranderen. Zeer vervelend. Ik heb echt de indruk dat de software van de box half af is. Wat hebben die testers eigenlijk gedaan de afgelopen maanden?
Jij schat de kracht van testers een beetje verkeerd in denk ik 🙂 Testers testen, ze schrijven de software niet.
Wat had jij als tester gedaan? Dit issue doorgeven? Awel, dat is gebeurd 🙂
We zijn de testperiode allang voorbij... Ik ben een gewone consument, anders had ik me wel aangemeld als testers destijds.
Dit hoort allemaal niet, als je ziet wat 'normale' problemen de box nog altjd heeft. Maar ik ga hier niet in discussie hierover.
Als testers dit probleem aankaarten en dit meermaals doen is het aan Telenet om er iets aan te doen, waarom heb je hiervoor anders testers 😉
Ook zullen er ook wel mensen zijn geweest die zichzelf enkel inschreven om de laatste hardware te krijgen en niet perse om hierover te communiceren met Telenet
@Ex-Netweter, ik heb het doorgegeven, meer kan ik op dit moment niet doen. Voor de rest hangt het af van enkele Telenet departementen om te beslissen of ze het er opnieuw kunnen insteken en zo ja, wanneer.
Indien de feature terug komt in de toekomst, zal ik dan iets laten weten.