24757
netweters
|
152456
antwoorden
|
20708
vragen
|
Ik trachtte daarnet een programma te bekijken dat nog liep en daarom nog opgenomen werd.
Dat was onmogelijk, ik moest later nog eens proberen volgens het foutwindow.
Is dat standaard bij de TV-box?
Bij de digicorder kon men toch al beginnen kijken terwijl de opname nog liep.
------later
Ondertussen lees ik dat opnames van vandaag niet gelukt zijn of niet te bekijken zijn....misschien was dat de reden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het gaat perfect om op te nemen en direct te kijken ookal is het nog bezig wat je opnamen zelf betreft ik heb nu zelf vandaag ook problemen met mij digicorder (vooral prime) dus misschien zijn er vandaag gekende problemen met hun netweek/verbinding?
@Ex-Netweter merci zo weet ik ook weer wat meer... ik dacht allee lap, ik kan niets zien (van vandaag)...
@Suzy@ schreef:Het gaat inderdaad om een algemeen probleem op de TV-box voor opnames van 22/10. Men is dit momenteel nog aan het onderzoeken. Maar de CS2212 foutmelding die jullie krijgen is zeker niet individueel gerelateerd.
Blijkbaar zijn de opnames wel gelukt in die periode, ik kan ze nu blijkbaar wel afspelen.
Ik kan de opnames tijdens de opname ook niet bekijken. Dit lukt enkel wanneer je de opname stopt of wanneer deze beeindigd is bij einde opname..