Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Opname bekijken die nog bezig is onmogelijk?

Ik trachtte daarnet een programma te bekijken dat nog liep en daarom nog opgenomen werd.

 

Dat was onmogelijk, ik moest later nog eens proberen volgens het foutwindow.

Is dat standaard bij de TV-box?

Bij de digicorder kon men toch al beginnen kijken terwijl de opname nog liep.

 

------later

Ondertussen lees ik dat opnames van vandaag niet gelukt zijn of niet te bekijken zijn....misschien was dat de reden.

 

0 Likes
6 reacties
Mathuas
Experienced Meerweter
Berichten: 84
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

Opname bekijken die nog bezig is onmogelijk?

Het gaat perfect om op te nemen en direct te kijken ookal is het nog bezig wat je opnamen zelf betreft ik heb nu zelf vandaag ook problemen met mij  digicorder (vooral prime) dus misschien zijn er vandaag gekende problemen met hun netweek/verbinding? 

Dont forget to Like! - Frans Mathias
Shopmanager - Netwerkbeheerder - -Datarecuperatie - PC-Technicus - Smartphones & Tablets
Ex-Netweter
 

Opname bekijken die nog bezig is onmogelijk?

@Theo2 @Mathuas maak u niet ongerust het is waarschijnlijk een algemene panne, heb daarstraks telefoon gehad vanuit liet en hier in berlaar is het ook.

de opnames van gisteren en er voor kan u wel zien.

Jos

Stefanie1
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
YEAH! CAPSLOCK DAY! Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Opname bekijken die nog bezig is onmogelijk?

@Ex-Netweter merci zo weet ik ook weer wat meer... ik dacht allee lap, ik kan niets zien (van vandaag)...

Grtjs
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Opname bekijken die nog bezig is onmogelijk?

Het gaat inderdaad om een algemeen probleem op de TV-box voor opnames van 22/10. Men is dit momenteel nog aan het onderzoeken. Maar de CS2212 foutmelding die jullie krijgen is zeker niet individueel gerelateerd. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Opname bekijken die nog bezig is onmogelijk?


@Suzy@  schreef:

Het gaat inderdaad om een algemeen probleem op de TV-box voor opnames van 22/10. Men is dit momenteel nog aan het onderzoeken. Maar de CS2212 foutmelding die jullie krijgen is zeker niet individueel gerelateerd. 


Blijkbaar zijn de opnames wel gelukt in die periode, ik kan ze nu blijkbaar wel afspelen.

Raphael2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Opname bekijken die nog bezig is onmogelijk?

Ik kan de opnames tijdens de opname ook niet bekijken. Dit lukt enkel wanneer je de opname stopt of wanneer deze beeindigd is bij einde opname..

0 Likes