42204
netweters
|
18615
gesprekken
|
20108
vragen
|
Maanden wacht ik al.
De achterliggende dienst is op de hoogte maar dit geraakt maar niet opgelost. Ik heb een digicorder.
Titel gewijzigd door Anissa (mod) | Vorige titel: Opnames niet zichtbaar en downloaden lukt ook niet.
Gooi de app er terug af en zet hem er terug weer op
Bij het inloggen krijg je na paswoord een wit scherm klik op 1 ste van boven dat is de digicorder
Ja maar die staat nooit op.
Al heel dikwijls gedaan.
Al zo vaak gedaan.
Bij het inloggen krijg je normaal de vraag met welk abonnement (TV-lijn) je wil inloggen.
Je zou daar twee opties moeten zien, een voor de CI+ en een voor de Digicorder.
Heb je beide geprobeerd?
Als je niet zeker weet welke het is, kan je de ID's vergelijken met die in Mijn Telenet: Je Decoders
Er is blijkbaar een probleem met de Telenet TV app. Als ik voor een CI kaartje kies dan krijg ik hetzelfde probleem als bij uw GSM.
Als een DTV lijn gekozen is dan geraak je niet meer uit. Iedere keer dat ge de app terug start krijg je geen keuze meer om een DTV lijn te kiezen.
Ik heb dan een uninstall van de APP gedaan en volledig nieuw geinstalleerd. Dan krijg ik wel de mogelijkheid om een DTV lijn te kiezen. Als ik dan mijn digicorder kies dan krijg ik alle modelijkheden.
Nu iets eenvoudiger.
Je kan je ook afmelden en terug inloggen, dan kan je ook de DTV lijn kiezen. Het uitloggen is wel goed verstopt.
Ga naar instellingen met het tandwieltje. Dan kies je profiel en dan kan je onderaan op het scherm je afmelden.
Als je dan de goede DTV lijn gekozen hebt dan kom je de volgende keren direct op het juist scherm voor je digicorder.
Ook al geprobeerd. Wat wel raar is, bij mijn digicorders staat een tv box bij terwijl ik die helemaal niet heb.
Zo ziet mijn DTV lijn uit in "mijn Telenet" voor mijn 2 digicorders.
Als ge een DTV lijn kiest van een CI kaartje dan zie je de afbeelding van een CI module met kaartje.
Als er op een DTV lijn een TV-box (die ge niet hebt) staat dan moet Telenet deze verwijderen.