Beantwoorden
Elipel
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Wereld gedichtendag Star Wars Day Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Opnames bekijken via TV-app gaat niet in het buitenland

Ik heb een programma opgenomen van VTM om mijn digicorder thuis vanuit het buitenland(EU). Dit programma staat mooi aangegeven in de Telenet TV app dat die opgenomen is.

Echter kan ik hier in het buitenland deze opname NIET weergeven(Géén startknop). Dus géén weergave mogelijk ín de app en ook niet via chromecast op de TV hier in de EU.

p.s gewone uitzendingen rechtstreeks bekijken gaat wél (Chromecast én in de app).

Géén oplossing gegeven bij de helpdesk van Telenet. YeloTV werkte perfect en daar wordt nu van afgestapt met alle gevolgen vandien. Een perfecte werkende app vervangen??

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames bekijken via TV-app gaat niet in het buitenland

@Elipel 

Dit zal wel gaan werken enkel is nu de migratie in volle gang van Yelo naar de tv app. Sommige functies werken perfect maar andere functies werken nog niet maar dat komt wel. Je kan in Yelo ook nog dingen bekijken en doen dus wat in de tv app niet lukt zal in Yelo wel gaan. Vanaf begin volgend jaar zal Yelo helemaal stoppen en kan je volledige gebruik maken van de tv app met alle functies.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Opnames bekijken via TV-app gaat niet in het buitenland

Ik kan opgenomen programma's (digicorder)afspelen met de yelo en telentTV APP op mijn Androïd smartphone.

Ook in windows11 kan ik opgenomen programmas afspelen met telenetTV.

Ik ben wel in België.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2673
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Opnames bekijken via TV-app gaat niet in het buitenland

0 Likes