Beantwoorden
Mavercikse
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Opnames opties

Op de digicorder kon je een aantal opties ingeven voor de opnames. Namelijk hoeveel tijd voor de opname moest begonnen worden met opnemen en ook hoeveel tijd erna er nog door opgenomen moest worden.

Dat is niet meegenomen naar de tv box. Wat jammer is want ik heb gisteren een programma bekeken dat ik had opgenomen en er klaar nog een 25 min opname achter. Zo geraakt de cloud veel sneller vol.

Gaat daar iets aan veranderen ?

0 Likes
7 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Opnames opties

Inderdaad. Er staat ongeveer een half uur extra bij elke opname.
En je kan dit (nog) niet aanpassen.
Afwachten als dit er ooit komt

Mavercikse
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Opnames opties

Bedankt voor uw antwoord. Kunnen we ergens kwijt wat onze wensen zijn in verband met de functionaliteiten voor de nieuwe tv box. 

 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames opties

@Mavercikse 

De persoonlijke aanpassing van voor- en uitlooptijd bij opnames is in het verleden al besproken.

Ik had de indruk dat dat niet zou aangepast worden. Maar zeg nooit, nooit.

Indien je opmerkingen hebt kan je dat altijd doorgeven aan Telenet. Of men daar op dit ogenblik veel aandacht aan geeft weet ik niet, er zijn blijkbaar nog voldoende gekende problemen. Je kan het in elk geval wel proberen.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Mavercikse
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Opnames opties

Bedankt ik ga het in ieder geval proberen. Weet u op welke manier ik dat best kan aangeven ? Is daar ergens een link waarop ik dat kan aankaarten ?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames opties

@Mavercikse 

Ik bel gewoonlijk. Maar niet alle medewerkers zijn even gemakkelijk om een uitleg tegen te doen. Je kan ook een mail sturen. Dat is via contact formulieren. Op die wijze laat je ook een duidelijk spoor na.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Mavercikse
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Opnames opties

Wat mooi, daarjuist telefoon gekregen van telenet over mijn opmerkingen. 

Ik kreeg gelijk dat ik dit melde. wie zien wel wat er van komt.

 

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Opnames opties

Hier vind je nog een post hierover.

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes