Beantwoorden
Andylucky
Professional Weetjesweter
De vlam zit erin. On a roll... Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Opnametijd met tv-box aanpassen.

Ik heb mijn oude digicorder ingeruild voor de nieuwe kleine tv-box. Vraagje, op digicorder kon ik een opname bvb 20 min langer laten opnemen. Ik zou dit met tv-box ook willen doen want opname stopt soms voor programma gedaan is wat zeer vervelend is.

Dank voor je raad.

Andy

6 reacties
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Dat gaat niet hij neemt altijd 30 min extra op 

Je kan er niets aan veranderen 

Dus voor jouw is het goed 

Andylucky
Professional Weetjesweter
De vlam zit erin. On a roll... Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Sorry Luc maar dat van die 30 min klopt helemaal niet.

Programma werd opgenomen via 'serie opnemen' en bij weergave viel er ineens de laatse minuten (zeg maar de ontknoping) weg, opname gedaan.

Trouwens waar vind je dat van die 30 minuten extra, ik heb zowat alles doorzocht e  niets gevonden.

Grtjs, Andy

Santa
Experienced Bijna Allesweter
Volop in the game! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? De race is begonnen!

De TV-box neemt (dacht ik) standaard 5 min voor en 15 min na het programma op. Dit kan je niet wijzigen.

luc55
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Dat komt door dat hij automatische de volgende aflevering start 

Je moet vlug zijn en afwijzen zijn een paar sec dat je dat je kan afbreken zeer lastig 

Daardoor ben je altijd een stuk kwijt omdat ze het niet goed geregeld hebben met de epg 

luc55

Ik dacht ook maar als je kijkt is totaal 30 min extra 

Zeker bij korte stukken is dat zot al je geheugen kwijt 

Maar is toch voor een jaar wat hij opslaat 

Had liever  gehad dat je zelf kon beslissen maar dat zal na zoveel jaar niet meer komen 

Santa
Experienced Bijna Allesweter
Volop in the game! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? De race is begonnen!

@luc55  schreef:

Dat komt door dat hij automatische de volgende aflevering start 

Je moet vlug zijn en afwijzen zijn een paar sec dat je dat je kan afbreken zeer lastig 

Daardoor ben je altijd een stuk kwijt omdat ze het niet goed geregeld hebben met de epg 

Ik wou net hetzelfde zeggen. Als je meerdere afleveringen hebt opgenomen dan zal op het laatste van de aflevering in de rechterbovenhoek de vraag komen of je naar de volgende aflevering wil kijken. Dit kan te vroeg komen en je moet daar dus op letten. Je hebt maar 15 seconden de tijd om te zeggen dat je wil verder kijken anders gaat hij automatisch naar de volgende aflevering en.... nee je kan dit niet wijzigen.