Beantwoorden
Felder
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Verander-je-wachtwoord-dag Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Optie 'verder kijken' niet in sync met de TV-box & app

Het gebeurt regelmatig dat we een opgenomen programma/film niet in 1 keer kunnen bekijken.

We starten meestal met kijken via onze tv-box in de woonkamer. Soms kijken we dan boven verder via de app.

Echter start de film/programma dan nooit waar we in de woonkamer via de tv-box gestopt zijn. Soms hebben we de optie "verder kijken" niet en kunnen we enkel vanaf het begin selecteren, hebben we toch de optie "verder kijken" dan start de film/programma op een volledig ander tijdstip. Dit hebben we ook als we iets starten via de app, en dan later willen verder kijken in de woonkamer.

Ik dacht toch dat alles online werd bijgehouden. Dan speelt het toch gen rol vanwaar je verder kijkt?

 

Titel gewijzigd door Dakota (mod) | Vorige titel: opgenomen programma/film verschilt via tv-box of app

0 Likes
1 reactie
WG94
Experienced Allesweter
Berichten: 1575
De nieuwe Einstein! Krak Applaus voor jezelf! Champagne, lezer van het jaar!

Optie 'verder kijken' niet in sync met de TV-box & app

Een mogelijke oorzaak voor het verder kijken probleem: als je stop met kijken tegen het einde van het programma (weet nu niet meer exact hoeveel %) dan markeert de TV-box de opname als bekeken en krijg je op zowel TV-box als app/website enkel nog de keuze om vanaf het begin te kijken.

Ik kijk nu niet zo vaak verder via de app/website; maar heb ook wel al eens voorgehad dat de opname niet op hetzelfde moment verder gaat. Aangezien ik dat niet zo vaak gebruik heb ik ook nog niet echt gezocht naar een mogelijke oorzaak/oplossing. 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.