24748
netweters
|
152283
antwoorden
|
20688
vragen
|
Onze oude digicorder, zeker 6 jaar oud, heeft kuren. Volgens mij ligt het niet aan het toestel, want 2 collega’s hebben met hetzelfde model net hetzelfde voor sinds enige tijd: traag, menu dat wegspring bij zoeken naar opnames, wissen dat eindeloos lang duurt, zelfs resetten. Ik zou kunnen ruilen voor een digibox. Maar als ik lees dat er zoveel problemen zijn bij Telenet en klanten weken moeten wachten op een oplossing, is dat dan wel verstandig om het nu te doen? Of zijn de problemen bij Telenet van een andere aard?
@Dirk_H schreef:Enige reden dat ik dit nog zou doen is de x2 functie met geluid. Die wordt hier frequent gebruikt.
Dan zou ik niet twijfelen. Ga voor een"nieuwe" digicorder. En laat die TV Box voor wat het is tot het niet meer anders kan (de dag dat de digicorder niet meer ondersteund wordt...)
Wat jammer is is dat ik de Telenet app wel kan installeren op mijn Sony tv, maar niet kan gebruiken omdat ik geen digibox heb. Wat daar de link tussen is gaat mijn petje te boven.
Inderdaad