Beantwoorden
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 132
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

Onze oude digicorder, zeker 6 jaar oud, heeft kuren. Volgens mij ligt het niet aan het toestel, want 2 collega’s hebben met hetzelfde model net hetzelfde voor sinds enige tijd: traag, menu dat wegspring bij zoeken naar opnames, wissen dat eindeloos lang duurt, zelfs resetten. Ik zou kunnen ruilen voor een digibox. Maar als ik lees dat er zoveel problemen zijn bij Telenet en klanten weken moeten wachten op een oplossing, is dat dan wel verstandig om het nu te doen? Of zijn de problemen bij Telenet van een andere aard?

0 Likes
18 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Oude digicorder vervangen: goed idee?


@Dirk_H  schreef:

Enige reden dat ik dit nog zou doen is de x2 functie met geluid. Die wordt hier frequent gebruikt.


Dan zou ik niet twijfelen. Ga voor een"nieuwe" digicorder. En laat die TV Box voor wat het is tot het niet meer anders kan (de dag dat de digicorder niet meer ondersteund wordt...)


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 132
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

Wat jammer is is dat ik de Telenet app wel kan installeren op mijn Sony tv, maar niet kan gebruiken omdat ik geen digibox heb. Wat daar de link tussen is gaat mijn petje te boven.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Oude digicorder vervangen: goed idee?

@Dirk_H 

Dat begrijp ik inderdaad ook niet. Ik neem aan dat je TV box bedoelt, en niet digibox ..


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 132
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Oude digicorder vervangen: goed idee?

Inderdaad

0 Likes