Beantwoorden
RDWI
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Overstap naar ONE van Basic Internet en Telenet TV

Ik overweeg over te stappen naar one met als optie de Flow TV en streamz. Dit zou voor mij de voordeligste keuze daar wij ook beschikken over een mobiel abonnement van een andere operator. Ik beschik over een recente smart TV met DVB-C ontvanger. Is het dan nog mogelijk digitale TV rechtstreeks via een coax kabel verbonden met de TV te ontvangen. Of wordt dit signaal via de kabel geblokkeerd. Op dit moment kan ik zowel digitale TV ontvangen via een digicorder als rechtstreeks via een coax kabel zonder digicorder. Uitgesteld kijken en bewaren zou dan kunnen via de optie Flow TV en de bijhorende app. Ik veronderstel dat hierin ook de auteursrechten zijn inbegrepen. We hebben niet de behoefte van vele zenders. Vandaar de oplossing zonder TV-box of digicorder.

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Overstap naar one van telenet basic en TV

0 Likes
2 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Overstap naar ONE van Basic Internet en Telenet TV

Ik ben niet zeker maar ik neem aan dat wanneer je kiest voor Telenet TV Flow je geen signaal zal hebben op je kabel voor tv aangezien je daarbij geen kabelabonnement van ongeveer 15 euro betaald. Ik denk dat je dan enkel tv zal kunnen zien via de bijhorende TV Flow-app.

 

Verder moet je er sowieso ook rekening mee houden dat je via TV Flow enkel toegang hebt tot de standaard-zenders (zenders van VRT, DPG Media en SBS, aangevuld met de grootste Franstalige zenders en Play Sports Open). Je hebt dus geen toegang tot het grote aanbod van een 80-tal zenders die je nu via je digitale tv kan bekijken zoals kinderzenders Disney Channel en Nickelodeon, je regionale tv-zender, nieuwszenders zoals Kanaal Z en CNN, openbare omroepen uit het buitenland zoals BBC, ARD, ZDF en NPO en sportzenders Eurosport 1 en 2. Het kan zijn dat je deze sowieso niet bekijkt, maar als je deze ook eens bekijkt, dan ben je deze met TV Flow ook kwijt.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Overstap naar ONE van Basic Internet en Telenet TV

Je zal alleen via de Flow app kunnen kijken, en niet meer via coax. Dit zal, na verloop van tijd, geblokkeerd worden. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.