Beantwoorden
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Probleem met geluid van app op TV en TV-box

Bij Proximus ging het geluid van hun decoder automatisch uit als ik een site opende op de interne internet app.

 

TV-box is via de Onkyo aan de TV aangesloten!

 

Ik vroeg me af of dit nu ook lukte, want het geluid van de TV-box blijft aan en geen geluid uit Internet app van mijn TV.

 

Ik hoopte dat Telenet ook een gewone browser op de TV-box kon zetten, zodat ik alles of bijna alles via de TV box kon doen...

0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Probleem met geluid van app op TV en TV-box

Graag merk en model van tv en Onkyo evenal hoe alles met elkaar verbonden is.

0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Probleem met geluid van app op TV en TV-box

Tv is een Samsung UE49MU9000

Versterker is een Onkyo 656

 

TV is aangesloten via HDMI op de uitgang van de Onkyo 656. TV box is aangesloten op de HDMI IN CAB/SAT van de Onkyo en XBOX ONE X op de HDMI IN DVD/BLU RAY.

 

TV box heeft dan nog eens een optische kabel naar de Onkyo

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Probleem met geluid van app op TV en TV-box

Staat de functie in je tv de functie CEC (Anynet+) aan? Zie in deze handleiding van de tv op pagina 32 (beeld 38/158).

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Probleem met geluid van app op TV en TV-box

@Dragunov404  In de handleiding van je Onkyo zie ik dat je twee optische aansluitingen hebt. De ene is tv gelabeld en de andere cd.  Vermits je de tv-box optisch aangesloten hebt op de Onkyo aan de tv aansluiting, gaat dit toestel zolang je tv als medium gekozen hebt het geluid van de optische kabel (dus in uw huidige installatie) doorgeven.

 

Verbind de tv met de Okyo met een optische kabel (dan moet de hdmi van tv naar Okyo geen hdmi arc zijn, maar wel in alle geval de cec functie hebben). 

 

0 Likes