Beantwoorden
Jerom85
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
De vernieuwde WIGO? It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Problemen met geluid en beeld via Netflix op TV-box

Ik heb sedert 1 week een Telenet tv box, ik heb problemen bij het kijken van Netflix, soms loopt beeld en geluid niet synchroon of valt het geluid 1min weg, begint vanzelf opnieuw, eerst krakend en dan weer normaal geluid. Ik werk met een soundbar via Hdmi arc. Met de oude digicorder nooit problemen gehad. Iemand een oplossing? 

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Netflix geluid

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen met geluid en beeld via Netflix op TV-box

@Jerom85 

Hier is ook een tv box en wordt er regelmatig naar Netflix gekeken maar nooit een probleem gemerkt of ondervonden. Hier is een Sonos systeem op aangesloten met een optische kabel naar de tv. Dus misschien dat het dus aan je kabel ligt maar dat weet ik niet. Je kan eens proberen de tv box een keer te herstarten door de stekker eens uit te trekken en opnieuw op te starten. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Problemen met geluid en beeld via Netflix op TV-box

@Jerom85 

Je kan ook proberen "Dolby Digital" af te zetten. (dus Stereo).

Ik weet het, je hebt die soundbar niet gekocht om Stereo te luisteren, maar dit kan je probleem wel voorlopig oplossen en dan kan je na een volgende update Dolby Digital terug eens proberen.

0 Likes