Beantwoorden
Filiproelandt
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

QR-code steeds opnieuw invullen bij TV-app

Wij moeten sinds gisteren steeds opnieuw inloggen bij de Telenet tv app. Iemand nog dit probleem? Dit heeft voordien altijd gewerkt. 

IMG_2808.jpeg

 

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: QR-code steeds opnieuw invullen

16 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

QR-code steeds opnieuw invullen bij TV-app

Goed om te lezen dat het terug lijkt te werken zoals het hoort. 
Als er toch nog leden zijn die dit issue opmerken, kunnen ze best rechtstreeks contact opnemen met de klantendienst van Telenet zodat een individueel dossier aangemaakt kan worden voor verder onderzoek. 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

CLEMENS
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

QR-code steeds opnieuw invullen bij TV-app

Hi, wanneer ik na een paar weken mijn chromecast aanzet moet ik inloggen met een QRcode. Op zich geen probleem doch het lukt niet met de GSM van mijn echtgenote met het gevolg wanneer mijn GSM er niet is dan ook geen chromecast. Hoe los ik dat op? Kan ik die functie uitzetten?

 

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Chromecast opstarten