Beantwoorden
gedp
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Radio selecteren zonder TV

Ik heb niet gevonden hoe je op de TV-box een radio station kan selecteren zonder dat je daarvoor je TV moet aanzetten en door de menu's gaan scrollen. Bij de oude digicorder had je bv 916 voor Radio 2 en was het niet nodig om de TV aan te schakelen. Persoonlijk vind ik het in deze tijd van energie niet kunnen dat je Tv moet aanzetten om enkel naar de radio te luisteren. In dit forum zag ik dat stemherkenning enigste oplossing is, maar, om het cru te zeggen is dit een non-oplossing.

0 Likes
3 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 531
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Radio selecteren zonder TV

Hey, is er iemand die @gedp kan helpen met deze vraag?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Radio selecteren zonder TV

De oplossing (als die er is) moet van Telenet komen  🙂

0 Likes
gedp
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Radio selecteren zonder TV

Lijkt erop dat Telenet enkel de software wat moet wijzigen. Helaas gaat de prijs naar boven en de kwaliteit naar beneden.

Wegens in de weg staande beschermde bomen geen Proximus fiber mogelijkheid 😞 

Moet ook eens van het hart: gezien thuis internet en digicorder van telenet overgeschakeld naar telenet ook voor mobile. Na enkele

weken was het duidelijk dat thuis màbiel bellen of gebeld worden kwasi niet te doen was. Terug naar proximus voor mobile.

Gebeld naar telenet met de vraag of er verbetering op kpmst was: negatief. Mevrouw van cammcenter radde me aan om terug naar proximus te gaan.

Dit gedaan. daarna aan telenet gevraagd om mobile gedeelte uit het abonnement te halen: dat zit er altijd in ... dus blijven betalen.

Zeg dit niet graag, maar toch wat oplichterij ... Tevreden over internet, maar daarmee is alles gezegd.

0 Likes