Beantwoorden
Jill1984
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Complimentendag En we zijn vertrokken!

Reclame in de Telenet TV app

Hallo allemaal, 

Sinds kort kan ik in de app de reclameblokken tijdens bepaalde vooraf opgenomen programma's niet meer doorspoelen. Steeds 5 minuten verplichte reclame... 

Op de tv box heb ik dit probleem niet, enkel in de app. Iemand enig idee hoe dit komt?

 

Alvast bedankt!

0 Likes
5 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Reclame in de Telenet TV app

@Jill1984 

Van ons klaagde ook al, zij kijkt veel via tablet op tv app. Ze heeft dit opgemerkt sinds Big Brother, elk reclame blok moet ze uitkijken voor ong 5min?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Reclame in de Telenet TV app

Geen idee, bij de VTM- en Play-zenders is de weergave van reclameblokken met gepersonaliseerde reclamespots wel een technisch ingewikkeld systeem. Misschien zit er een fout in de app waardoor dit misloopt.

Je kan eens proberen of dit probleem is opgelost als je gepersonaliseerde reclame uitschakelt door je privacy-instellingen op "Algemeen" te zetten: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/privacy-instellingen/

(Ter info, reclame doorspoelen op de VTM- en Play-zenders kan alleen bij zelfgeprogrammeerde opnames, nooit bij Terugkijk TV.)

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Reclame in de Telenet TV app

@Ex-Netweter 

Staat allemaal uit van die gepersonaliseerde reclames. Het gaat inderdaad over opnames. En de zelfde bekijken op tvbox v2 heb je dit niet

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Reclame in de Telenet TV app

Bij mij is het simpel: alle uitzendingen met verplichte, niet doorspoelbare reclame, kijk ik niet meer. Er zijn nog andere zenders waar je wel kan doorspoelen.

Ik ben 63 en kan mij ook bezig houden met andere dingen dan TV (oeps, reclame ...) kijken


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Reclame in de Telenet TV app

@StefaanH 

Begrijp ik wel hoor. Zolang het voormij maar beperkt is tot 1minuut/programma op tvbox ben ik tevreden. Je betaald al genoeg om 100000... Heruitzending en reclames te zien.

Oorspronkelijk begonnen op digicorder kon je alles doorspoelen. Maar sponsors en reclame bureaus vonden dit niet zo goed waarvoor ze betaalde want nu kon de mens niet meer verplicht reclame kijken.

Maar in januari kwam het nieuws dat je vanaf april bij px en orange ook bepaalde zenders niet meer kan doorspoelen met de 1min reclame blok.

link: ook-proximus-en-orange-klanten-kunnen-reclame-op-vtm-niet-meer-doorspoelen 

Met die 1ne minuut/programma ok, maar als dit ooit verandert, ben ik wel weg van standaard tv kijken. Als er dan alternatief moest komen of bestaan zonder reclame (al is het duurder) ben ik daarheen. (Al hoeft voor mij zozeer gewone tv niet meer, ben meer voor films/series streamers only, maar ik moet ook aant vrouwke denken he lol 😉)

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes