Samenwerking tv box tv receiver niet optimaal
Na enige tijd wat spelen met de nieuwe tv box ben ik voor 99% tevreden . Echter vind ik 2 zaken lastig , 1 de samenwerking tussen al de componenten verloopt voor 60% van de tijd mis bij het opzetten af afzetten van de tv . Bv alles uit blijft bv de tv aan waardoor die op zijn beurt door de cec de reveiver terug in gang trekt in die op zijn beurt weer de tv box . Gevolg fristraties vooral bij mijn vrouw aangezien zij dan niet meer weet wat ze moet doen . Dus de afstandsbediening is heeeeel snel terug vervangen door onze goede getrouwe harmony touche Ultimate . Nr 2 is hier al veel aangegeven , waarom kan je zelf je zenders niet meer nummeren , en dan vooral als je al je fzvo zenders hebt ingesteld waarom krijg ik u de tv gids dan nog steeds al de zenders te zien die ik helemaal niet gevraagd heb . Voor de rest ben ik zeer tevreden , de dolby surround ondersteuning werkt prima zelfs met mijn 7.2.2 opstelling , 4k hdr met netflix werkt ook perfect en over de snelheid heb ik ook zeker geen klagen ! Top