Beantwoorden
Anneke1956
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Sinds enkele dagen beeldvervorming op TV-box

Hallo sinds enkele dagen , heb ik bij uitzendingen soms beeldvervorming lijkt net als in de film Matrix. Gelukkig is het steeds maar een fractie van een seconde maar zou wel graag weten aan wat de oorzaak hier van kan zijn . 

Mvg ann 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Beeldvervorming

0 Likes
3 reacties
wv0
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Sinds enkele dagen beeldvervorming op TV-box

ik denk dat het door de storm komt ik heb het soms ook

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Sinds enkele dagen beeldvervorming op TV-box

@Anneke1956Signaal verlies door kabels die door de wind teveel bewegen, bekijk het eens na als de stormen voorbij zijn vanaf morgen bv,

kan zijn dat het gedaan is, zo niet zeker melden aan Telenet en eens inbellen en vragen of ze signaal verlies zien of ergens storingen, 

als het oudere kabels zijn dat je hebt (coax) kan deze ook versleten zijn of inslag hebben van andere signalen op bepaalde freq.

bekijk het eerst eens paar dagen na of het nog voorkomt, en laat ons iets weten over het verloop van je probleem, kan voor andere klanten dan ook handig zijn bij problemen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Anneke1956
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Sinds enkele dagen beeldvervorming op TV-box

De coax kabel heb ik vervangen , telenet gebeld en morgen komt er al iemand langs . Vermoedelijk zal het wel door de wind komen want bij ons ligt de telenet aansluiting bovengronds aan een electriciteits paal en komt dan via de kelder binnen .