24757
netweters
|
152457
antwoorden
|
20708
vragen
|
Kan het dat de Telenet TV app veel slechter beeld geeft dan de bijna-uitgeschakelde Flow TV app? Live is het meestal gewoon niet om aan te zien: constant enorme drops in beeldkwaliteit dat alles wazig en brokkelig wordt. Bij opnames en terugtijk-tv valt het mee, al is dat ook daar zeker niet optimaal (zeer lage kwaliteit). Ik heb in app voorkeuren de beeldkwaliteit op "hoog" staan. Aan het internet ligt het niet, want Flow, Netflix, Streamz, VRT Max, VTM Go, Prime, Disney, YouTube, NFL & Discovery werken wel perfect. Is zowel op de iPad, laptop, gsm & Apple TV.
Ook vrienden die van Yelo komen melden dit probleem. Is dit bij meerdere mensen zo? Of alleen zij die overschakelen van Yelo/Flow naar Telenet TV?
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Slechte beeldkwaliteit Telenet TV
Op tv niet geprobeerd, maar op die van ons hare s8 ultra niets problemen. Zij gebruikt het elke dag, maar vooral voor opnames. Beeld is goed. Kheb meer last met de kwaliteit van tvbox.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Toevallig, ik heb het vandaag ook opgemerkt dat het beeld soms heel erg wazig werd
@m-jan20 Gisteren waren er problemen denk ik. Rond 16u eruitgevlogen en kon een 10 minuten niet meer inloggen. tussen 18 en 19u ook haperingen en mindere kwaliteit. vorige week zondagavond ook problemen dat het netwerk overbelast was.
Ik denk dat er met die integratie van de apps gewoon te veel gebruikers zijn bijgekomen, ze gaan hun servers moeten uitbreiden.
Hier hetzelfde probleem, te pas en te onpas zeer wazig beeld, vaak stilstaand beeld en af en toe valt alles gewoon weg met de melding dat er een streaming probleem is.
Met de Yelo app liep alles veel beter.
Ze moeten daar dringend wat een doen, want we betalen hier uiteindelijk toch voor zou ik denken.
Ik heb hier net dezelfde problemen . Precies terug de beginperiode van de Yelo app , onbegrijpelijk ...
Af gooien en terug op zetten de app en het is in orde
laatste weken hebben we geen problemen meer gehad
Live uitzending bekijken met de Flow app en streamen via Google Chromecast is onmogelijk! Het beeld stopt letterlijk om de 10 seconden én heel slechte (korrelige) beeldkwaliteit! Zie de foto voor de slechte kwaliteit en alweer een stilstaand beeld!
Aan mijn internet ligt het niet want gsm's hebben het volle bereik.
Ligt het aan het drukbekeken programma of scheelt er iets met de app?
Geen aangename televisieavond!
Zoals je zegt ligt aan de app zal vervangen worden door telenet tv maar is nog even uitgesteld datum ?
een tip Google Chromecast tv voor de toekomst goed toestel werkt ook met de 2 app's van telenet budget 40 euro
De app zal vervangen worden? Nogmaals een nieuwe app bedoelt u? Yelo werd toch nog niet zo lang geleden pas vervangen door Flow? Of bedoelt u dat ze de app Flow zullen verbeteren en een nieuwe versie beschikbaar zullen maken?
De Telenet TV Flow app is uitgefaseerd, de app is niet meer geüpdatet sinds april 2022 (vorig jaar).
In de eerste helft van 2023 zouden gebruikers moeten migreren naar de Telenet TV app waar ze het beperkte aanbod van Telenet TV Flow kunnen bekijken.