24751
netweters
|
152327
antwoorden
|
20691
vragen
|
Deze morgen bij het inschakelen van de nieuwe tv box krijg ik de melding dat de software een update kreeg, dit nam ongeveer 4 minuten in beslag waarna het toestel gewoon opstart.
Nu heb ik in het menu gekeken en zie eigenlijk niets nieuw, iemand een idee wat die update eigenlijk was.
Hi @Bearcat,
@Suzy schreef het volgende neer:
Merk je nieuwe problemen op sinds de update of zijn er andere bestaande problemen die je blijft ervaren en nog niet gemeld hebt? Geef dit dan zeker door aan het TV-box expert team via 015/33.44.88.
Veel testplezier!
Voor zover ik weet,
Een update zal in de meeste gevallen technisch zijn, fouten herstellen (bugs) of verbeteringen in het systeem. Meestal zijn die dus niet van die aard dat de menu en / of de layout aangepast worden.
Gewoonlijk merk je dat pas als het fout loopt 🙂
@Michiel_DP Volgens mij kan je dit doen met de tv toets, dan schakel je tssn de huidige en vorige zender.
@ppeter@ schreef:@Michiel_DP Volgens mij kan je dit doen met de tv toets, dan schakel je tssn de huidige en vorige zender.
Dat kan inderdaad met de tv-knop. Maar je moet er 2x op drukken.
Ik heb sinds vandaag de nieuwe TV box. Als ik Netflix wil opstarten zowel via 'apps' als via zender 600 loopt hij vast. Enige optie is volledig af- en aan zetten. Is dit probleem gekend?
@Ex-Netweter Probleem is zeker en vast gekend en is reeds meerdere malen dooorgegeven aan Telenet,voorlopig is de enige oplosssing zoals U al deed,hem volledig uitschakelen en wederom opstarten.
Het Tv -box kan men bereiken op het nummer 015 33 44 88.
mvg
Hartelijk dank voor uw snelle reactie!
Ik zal misschien best eerst even alles lezen hier vooraleer ik alles dubbel vraag.