Beantwoorden
Lugho
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

Standaard zender bij opstarten

Hallo,

 

Ooit, in een ver en duister verleden, heb ik mijn TV-Box geconfigureerd dat hij bij het opstarten standaard naar BBC 1 gaat. Nu zou ik dit willen aanpassen, maar ik kan me niet meer herinneren hoe ik dit heb gedaan het is me onmogelijk gebleken dit uit te voeren. Kan er iemand mij uit mijn lijden verlossen en me vertellen hoe ik dit kan doen?

 

Groeten,

 

Ludo

0 Likes
6 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Standaard zender bij opstarten

Heb je deze ingesteld als de eerste in je favorieten-zenderlijst? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Najibullah
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf!

Standaard zender bij opstarten

 
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Standaard zender bij opstarten

@Lugho 

De tv-box start standaard op op de zender waarop hij stond bij het uitschakelen. Schakel je de tv/tv-box uit als hij op BBC1 staat, dan start hij op BBC1.

Wat je wel kan sturen is de favorietenlijst.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lugho
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

Standaard zender bij opstarten

Hallo,

 

Bedankt voor de suggesties, maar deze werken niet voor mij. Ik herinner me dat er een mogelijkheid was om in te stellen welke zender de TV-Box in opstart, maar ik vind die instelling niet terug. Misschien is dit na een update verwijderd maar staat se originele instelling er nog altijd in. 

 

Wel jammer dat het zo moeilijk is om een echte handleiding te vinden voor de TV-Box. Die website van Telenet geeft maar oppervlakkige informatie en deze wordt niet up to date gehouden. Bijvoorbeeld, zij zeggen dat ik de instelling dat ik mijn AV Versterker koppel met mijn afstandsbediening kan vinden in het beeld en geluid menu, maar daar staat het niet meer in. Ik weet dat het er vroeger in stond, maar nu niet meer.

 

En ook werkt mijn afstandsbediening nog altijd niet, raar hé.

 

Groeten,

 

Ludo

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Standaard zender bij opstarten

@Lugho 

Ben je er zeker van dat "je ver en duister verleden" niet in de digicordertijd lag?

Bij de tv-box heeft dat bij mijn weten nooit mogelijk geweest. (kan iets met mijn verleden te maken hebben.)

In instellingen kan je bij "beeld en geluid" wel andere toestellen koppelen aan je AB.

Als dat niet lukt kan je wel eens terugzetten naar fabrieksinstellingen, als je dat nog niet hebt gedaan.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lugho
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

Standaard zender bij opstarten

Hallo,

 

Ik moet zeggen dat ik hier met het schaamrood op mijn wangen sta. Na even verder na te denken is het bij mij opgekomen dat het instellen van de zender gedaan wordt door de programmering van mijn Harmony afstandsbediening, het heeft dus niets met Telenet te maken. Oud worden hé 😁

 

Mijn verontschuldigingen voor deze vraag en mijn grote dank aan allen die hebben geantwoord.

 

Groeten,

 

Ludo