Beantwoorden
NetNietWeter
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Steeds opnieuw inloggen Netflix TV-box v4.44

Sinds de upgrade naar versie 4.44 moeten wij telkens opnieuw inloggen op de NETFLIX app. Zelfs na even Netflix te hebben verlaten en 2 minuten later weer Netflix te willen kijken zijn we onze accountgegevens kwijt. Vervelend - lange username en lang wachtwoord

0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter
 

Steeds opnieuw inloggen Netflix TV-box v4.44

De oorzaak is een softwareprobleem op de Telenet TV-box. Daarvoor is nog geen oplossing.

Er bestaan wel een miljoen andere manieren om feilloos Netflix te kijken zonder Telenet TV-box.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Steeds opnieuw inloggen Netflix TV-box v4.44

@NetNietWeter 

Zelf heb ik de tv box en alle updates zijn inmiddels geinstalleerd en gisteren is hier heel de avond Netflix gekeken maar heb dit probleem niet. 

Heb het trouwens nog al aangegeven in andere posten er zijn die dit probleem ervaren en ook al zelfs voor de update. Maar zelf ben ik er eentje van die dit probleem niet heeft en ook nooit heeft gehad. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
PMJVD
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Complimentendag Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol!

Steeds opnieuw inloggen Netflix TV-box v4.44

Ik heb net hetzelfde probleem. Om de dag, om de week, om de paar uur. Irritant en een mediabedrijf onwaardig.

 

Het rare is dat we onlangs een vakantiewoning huurden waar we via de TV box konden inloggen in Netflix.

Geen enkele keer hebben we terug moeten inloggen. 

Het enige verschil is dat wij thuis een moderne TV inclusief apps hebben en dat er in die vakantiewoning een "oudere" TV zonder apps was aangesloten. 

 

Thuis hebben we alle apps uitgelogd, doch helpt niet. Dit is een echt irritant probleem aan het worden. 

0 Likes
HR
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Steeds opnieuw inloggen Netflix TV-box v4.44

0 Likes