Beantwoorden
KoenBrugge
Experienced Meerweter
Berichten: 108
Een bus vol! Warming up? De volle 100! De vlam zit erin.

Stotterend beeld

Gisteren tijdens het achteraf bekijken van "De Weekenden" op Canvas viel het me op dat het beeld vaak stotterde, dat het niet vloeiend was,  zowel bij terugkijk-tv als bij de opname van het programma.   Vaak zie ik wel minieme haperingen in beeld van tv-programma's bij de nieuw tv-box maar deze keer was het zéér storend. 

Wat ik bedoel met stotteringen is dat het beeld voor een fraktie lijkt stil te staan, alsof je naar stop-motion-beeld bent aan het kijken.

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Stotterend beeld

Dit betekent dat de internet verbinding van de box te traag is OF dat de cloudserver van Telenet overbelast is.

 


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tinne1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Stotterend beeld

Wij hebben dit de laatste dagen ook al meermaals opgemerkt bij het kijken van films en series via Play More. We hadden the TV box eventjes herstart (stroom uit voor enkele seconden) in de hoop dat dit hielp, maar merkten geen verbetering. 

0 Likes
kmichels
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Stotterend beeld

Yep, hier ook.  Al van in het begin van de test eigenlijk.  Ik heb dat zelfs bij het pauzeren van een live programma.  10 seconden pauzeren en daarna verder kijken is beeld en geluid met sprongetjes voor de rest van de avond...

0 Likes
Goossens
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Handje vol! Netjes!

Stotterend beeld

Ik heb dit enkel op 1 van mijn 2 tv-boxen . Live tv is perfect , vraag ik een opnamen , terugkijk tv of film op krijg ik om de zoveel seconden blokjes op beeld of gestoord beeld . Iemand een oplossing ? Als ik diagnose uitvoer staat er signaal goed en internet verbinding ok hd kijken en 4k streamen ok dus snap niet goed wat er mis is.

0 Likes