Beantwoorden
RBON
Experienced Beetjesweter
Pageturner! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Streaming problemen via TV-box

Te pas en te onpas van het net gesmeten bij kijken tv met melden..streamingproblemen? Alles heropgestart tv box... modem... niets helpt. Telenet zelf krijgt het ook niet goed of wil niet ? Eindeloos geprobeerd met hen... altijd maar van het kastje naar de muur gestuurd...iemand suggesties mvg

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Streaming problemen op tv?

0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter

Zeer belangrijk: je moet de TV-box met netwerkkabel verbinden met de modem.

Probeer ook eens YouTube te streamen op je televisie.
Als YouTube goed werkt en Telenet niet, weet je dat het probleem zeker niet bij jou ligt.

RBON
Experienced Beetjesweter
Pageturner! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Dat is net het probleem dat ik niet begrijp...recente tv box is verbonden met mijn modem en ja YouTube kan ik perfect afspelen en sommige andere ook dus streaming problemen als foutmelding? Het probleem ligt dan niet bij mij. Ook uitgesteld kijken heb ik dezelfde foutmelding tot 3x toe en opgenomen programma's idem... ook kijken via tablet lukt soms niet..kan geen verbinding maken met modem...voor juni als de problemen begonnen zijn ging alles goed? 

0 Likes
Ex-Netweter

Klopt als de streams van Netflix en Youtube perfect afspelen op de TV-box of andere apparaten en de foutmelding alleen voorvalt bij de diensten van Telenet dan ligt het probleem niet bij jou.

Opgenomen programma's, uitgesteld kijken via de Telenet TV-box worden allemaal gestreamd vanuit het Telenet-netwerk.
De TV-box huur je van Telenet, dus is het aan Telenet om een oplossing te voorzien voor dit probleem.

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@RBON 
verlof periode, drukker op het netwerk, de streams gaan via datzelfde netwerk, als er in de straat of bij jou iets niet goed is dan kan er weinig aan gedaan worden, 

probeer eens of je het na 23 uur nog hebt in de week, hier heb ik niks van problemen met afspelen, wonen amper mensen in de straat met Telenet dus geen problemen, 

als je met een rechtstreekse utp kabel van tv box naar modem bent verbonden is dit ook al veel beter, veel mensen willen alles via wifi en sommige WiFi kanalen storen elkaar dan.

het is soms wat zoeken allemaal.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
RBON
Experienced Beetjesweter

Zo denk Iker ook over

0 Likes