Beantwoorden
Unka12
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Happy New Year! Dat loopt vlotjes.

Streamz(+) en TV-box profielen

Ik heb deze vraag al aan Telenet gesteld via SocialMedia maar tot op heden geen antwoord op gekregen.

Als je Streamz(+) hebt, werkt dit dan zoals bij Netflix met een Applicatie op de TV-box? Of gaat dit werken via het systeem van de huidige "TV-Theek?"

Indien de laatste optie: 
(Ik weet dat er gesproken is over kijkprofielen in de mobiele apps en SmartTV, maar op de TV-box weet ik niet hoe dit ineen zit)
Gaat dit dan ook werken met Profielen zoals bij Netflix?
Als persoon A een film kijkt tot halverwege, en persoon B de film zelf ook dezelfde film ook wilt zien, ALLEEN. En zelf tot driekwart kijkt, dat persoon A ook de film zelf op een eigen profiel kan afkijken zodat persoon B de film van driekwart verder kan kijken.
Ook aanbevelingen zijn iets belangrijks voor mij. Het systeem van Netflix hier is heel handig.

Zou iemand me hierop kunnen antwoorden?
Alvast bedankt... 

 

Titel gewijzigd door @Jolien5 | Vorige titel: Streamz(+) en TV-Box profieleln

0 Likes
3 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz(+) en TV-box profielen

Dit gaat werken via de TV Theek. De profielen op de TV-Box zullen dus ook werken voor programma's van Streamz. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Streamz(+) en TV-box profielen

Maar als ik inlog op de Streamz website (met Telenet account) dan zie ik standaard toch geen profielen.

Heb ze allemaal moeten aanmaken, en er is geen link met de profielen op de TV box.

 

Heb wel nog niet op de TV box zelf gekeken, maar het idee moet imho wel zijn dat je op alle verschillende devices kan verder kijken waar je was. Of dit nu via de TV box is of een app.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz(+) en TV-box profielen

@Steven-E de Streamz app werkt inderdaad niet samen qua profielen met de TV-Box. Maar ik bedoelde; alle content van Streamz kan je ook vinden in de Telenet TV app, en die profielen synchroniseren wel. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes