24774
netweters
|
152602
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik kan voor het ogenblik niet swipen naar de nieuwe TV-box.
Wat kan er mis zijn?
Ik heb achter de telenet wifi-router wel nog een eigen router op de eerste verdieping.
Ook als ik de smartphone (android) met de telenet wifi verbind, lukt het niet.
Met die wifi bedoel ik het privé signaal en niet de homespot.
Swipen naar de tv box lijkt bij mij ook nog niet te werken. Optie eos staat in het grijs.
Chromecasten vanuit iOS gaat wel.
Tv-Box stond idd in eco modus maar naar normaal zetten en dan tv Box en app (na hard kill) herstarten doesn’t do the trick...
Instellingen in de app geven wel aan dat het kan maar als je dan op swipe icoontje klikt staat de optie in het lichtgrijs (zie foto’s)
Ik heb verder een basisopstelling Tv box hangt gewoon rechtstreeks aan de modem
@louishufk @FMisplon mij is het gisteren gelukt, wat ik heb gedaan is: eerst heb ik de tv box uit gezet dan de tv app uitgelogd daarna eerst de tv box aangezet en dan pas de app terug ingelogd en ik kon swipen, het is maar ne 4S ik wou enkel weten of het werkte.
Jos
Hoi.
Ik hen het nu wel werkend gekregen door eerste de tv box even uit te schakelen met de fysieke knop aan de achterkant. Uit te loggen uit de app en de app te killen. Tv terug aan. App terug aan. Opnieuw inloggen en swipen naar tv ging dan wel. Hopelijk blijft dat zo nu.
Dat is geen probleem... als ik maar niet altijd eerst de box moet uitschakelen met de knop. Het lijkt me verder logisch dat de box eerst moet aanstaan vooraleer je kan swipen...
Swipen is bij mij ook niet mogelijk.
Al box afgezet en terug gestart.
Ook afgemeld uit app en terug ingelogd.
Geen resultaat.
Is bij instellingen/ Telenet tv-box/ swipen naar je tv aangevinkt op het ogenblik dat swipen niet lukt?
Als dat wel het geval is en toch niet lukt kan je misschien als redmiddel eens terug installeren.
Ter info: de app versie die ik heb is:2.3.39 prod (17601)
Groeten