debruynba
Freshman Weetjesweter
debruynba
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
08-03-2020
17:23
|
Lid sinds: 05-09-2018
Datum laatste bezoek: 08-03-2020 17:23
Ranking
Freshman Weetjesweter
08-03-2020
16:20
Ik gebruik geen telenet safespot. Het probleem zit echt wel bij het access point. Als ik hetzelfde doe via mobiele data, heb ik het probleem niet. Het probleem is gestart sinds ik een nieuwe smartphone in gebruik heb genomen (Android 9), via 5Ghz verbonden. Hopelijk komt Telenet spoedig met een update voor het Access Point.
... Meer weergeven
29-02-2020
14:16
Het lijkt me duidelijk geen probleem dat beperkt blijft tot KBC Mobile. In de app van Keytrade geraak ik meestal niet ingelogd. Dit lijkt me een Telenet-probleem.
... Meer weergeven
28-02-2020
21:19
Ik heb ook dit probleem sinds ik een nieuwe smartphone heb (android 9, met kleine schil). Heeft deze instelling het probleem opgelost? Ik heb al getelefoneerd én met KBC én met Telenet, voorlopig zonder resultaat.
... Meer weergeven
10-12-2018
21:07
@Suzy De TV box staat op normale start, en toch kan ik niet swipen. Nog iets: heel in het begin stond ie wel in eco-stand, maar dat is intussen al 2 maanden niet het geval.
... Meer weergeven
09-12-2018
13:49
Dat programmeren is me gelukt. Je hebt misschien geprobeerd om een afgelopen programma op te nemen 🙂
... Meer weergeven
09-12-2018
13:42
Is dit momenteel een probleem bij alle gebruikers, of is het een bug in bepaalde omstandigheden?
... Meer weergeven
07-12-2018
22:50
Ik kan voor het ogenblik niet swipen naar de nieuwe TV-box. Wat kan er mis zijn? Ik heb achter de telenet wifi-router wel nog een eigen router op de eerste verdieping. Ook als ik de smartphone (android) met de telenet wifi verbind, lukt het niet. Met die wifi bedoel ik het privé signaal en niet de homespot.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
apps
06-12-2018
17:13
Ik heb hem ook in gebruik kunnen nemen. Nu vraag ik wellicht te veel, maar ik dacht dat ik nu ook op mijn laptop ging kunnen kijken. Dat is wellicht (nog) niet zo? De app (op smartphone en/of tablet) werkt erg goed. Je zou ook kunnen swipen naar je TV toe. Maar belangrijk lijkt me ook de mogelijkheid om van op afstand te kunnen programmeren :). Groeten,
... Meer weergeven
26-11-2018
12:35
1
Ik zou ook wel willen dat deze functionaliteit terug zou komen. Ik probeer vanavond eens te bellen daarvoor.
... Meer weergeven
24-11-2018
16:50
Hoe luid klinkt dat dan? Ik heb dat ook een licht gezoom gehoord. Niet dat echt stoorde, maar het viel me op als ik alleen was in de kamer. Ik merkte dat de eerste dagen: een licht gezoom in tegenstelling met de vorige digicorder. Mogelijk ben ik het intussen gewoon. Heel misschien is dat geluid er uitsluitend in het begin. Ik ga er ook nog eens op letten. En ik ben benieuwd wat de technieker ervan zegt. vriendelijke groeten, @Primski@ schreef: Uit mijn tv box komt een zoemend geluid, toen ik gisteren zat te lezen was het zeer storend. Heeft iemand dit nog? Luc
... Meer weergeven
24-11-2018
16:41
Beste,
Bij mijn weten kunnen de 2de reeks testers nog niet bij de testversie van de nieuwe yelo. We missen die app echt wel. Kunnen we de link nog niet krijgen (via het officiële Telenet-kanaal natuurlijk), via PB bijvoorbeeld.
vriendelijke groeten
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
apps
24-11-2018
16:33
1
Beste, Het nummer om problemen met de TV-box door te geven is: 015 33 44 88 Mij hadden ze gevraagd om TV-box eens te resetten: knopje zit achteraan . Als dat niet helpt: de telenet modem eens resetten. Maar bij mij hielp dat allemaal niets. Na één van de updates 1,5 maand later was het probleem opgelost. De helpdesk is erg vriendelijk. Er waren echt niet zo veel testers bij wie het probleem zo lang bleef. Dus: zeker eens bellen. vriendelijke groeten. Bart
... Meer weergeven
24-11-2018
08:41
Beste, Ik heb dat probleem erg lang gehad. Ik zou het zeker ook telefonisch melden. Heb ook teruggebeld toen het terug OK was. En inderdaad: Telenet had rond die periode updates geïnstalleerd. Veel plezier nog met het testen.
... Meer weergeven
21-09-2018
15:41
Ik ben ook al tevergeefs op zoek geweest naar die instelling. Gelukkig kunnen we nu nog dankzij Play terug zappen in de tijd.
... Meer weergeven
16-09-2018
09:02
Ik gebruik de spraakherkenning zoals in de handleiding staat. Op TV zie ik de oranje rand....Maar na het loslaten van de knop krijg ik het bericht: Kan je herhalen (of één van die varianten). En neen: ik heb geen uitgesproken dialect. Andere familieleden hebben ook al geprobeerd. Bizar dat het (uitsluitend) werkte vlak na de installatie van de box. Nadien heeft het nooit gewerkt. Zou het kunnen dat er een update is geïnstalleerd (als eerste na de ingebruikname)?
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 26-11-2018 12:35 | |
1 | 24-11-2018 16:33 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig