Beantwoorden
Primski
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
π-DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-)

Storend geluid

Uit mijn tv box komt een zoemend geluid, toen ik gisteren zat te lezen was het zeer storend. Heeft iemand dit nog?

Luc

0 Likes
13 reacties
Ex-Netweter
 

Storend geluid

@Primski ik niet maar mijn kameraad heeft het wel, dus u bent niet alleen.

meld dit anders op nr 015 33 44 88.

Jos

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Storend geluid

@Primski @Ex-Netweter, is dit dan wanneer hij in stand-by staat? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Primski
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
π-DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-)

Storend geluid

Ja inderdaad

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Storend geluid

@Primski, eens even nagevraagd en dit is nog maar heel weinig gemeld. Men heeft me 2 mogelijke oorzaken meegegeven: meer warmte op de plaats waar de TV-box staat (aan een chauffage bv.), stof/haar in het ventilatierooster. Staat je toestel toevallig kort bij een verwarmingsinstallatie? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Primski
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
π-DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-)

Storend geluid

neen staat niet bij een verwarming, staat in een tv meubel onder de tv, maar heeft genoeg koeling. Er staat wel een luidspreker van de receiver naast. Zou deze voor problemen kunnen zorgen?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Storend geluid

@Suzy heb even heb gebeld met remco het is bij stand bay, op de rest kan ik met zekerheid zeggen geen cv in de buurt geen ventilator of zo, en hij had het van de eerste dag, daarom is hij bij mij komen horen, hier hoort ge niets en zelfs die van mij staat 50 cm van de cv, dus dat kan niet de reden zijn, ge moet het geluid eigenlijk vergelijken met een versleten versterker uit de jaren stilekes.

Jos

0 Likes
Ex-Netweter
 

Storend geluid

@Primski hier staan de boxsen en reciever er ook vlak naast en ik heb geen gezoem.

Primski
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
π-DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-)

Storend geluid

Vandaag gebeld met de helpdesk. Ze sturen volgende week een technieker langs. Ze hadden dit probleem nog niet gehoord. Afwachten!

Ex-Netweter
 

Storend geluid

@Primski ik duim voor u.

debruynba
Freshman Weetjesweter
Berichten: 19
Hoort wie klopt daar? A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Storend geluid

Hoe luid klinkt dat dan? Ik heb dat ook een licht gezoom gehoord. Niet dat echt stoorde, maar het viel me op als ik alleen was in de kamer.
Ik merkte dat de eerste dagen: een licht gezoom in tegenstelling met de vorige digicorder.
Mogelijk ben ik het intussen gewoon. Heel misschien is dat geluid er uitsluitend in het begin.

Ik ga er ook nog eens op letten. En ik ben benieuwd wat de technieker ervan zegt.

 

vriendelijke groeten,


@Primski@  schreef:

Uit mijn tv box komt een zoemend geluid, toen ik gisteren zat te lezen was het zeer storend. Heeft iemand dit nog?

Luc


 

0 Likes
Primski
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
π-DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-)

Storend geluid

De technieker is langs geweest en heeft de box gewisseld. Geen gezoem meer!

Ex-Netweter
 

Storend geluid


@debruynba@  schreef:

Hoe luid klinkt dat dan? Ik heb dat ook een licht gezoom gehoord. Niet dat echt stoorde, maar het viel me op als ik alleen was in de kamer.
Ik merkte dat de eerste dagen: een licht gezoom in tegenstelling met de vorige digicorder.
Mogelijk ben ik het intussen gewoon. Heel misschien is dat geluid er uitsluitend in het begin.

Ik ga er ook nog eens op letten. En ik ben benieuwd wat de technieker ervan zegt.

 

vriendelijke groeten,


@Primski@  schreef:

Uit mijn tv box komt een zoemend geluid, toen ik gisteren zat te lezen was het zeer storend. Heeft iemand dit nog?

Luc


 


Vanaf vandaag ook een tester van de box, ik had me hier al wat ingelezen en op het gezoem gelet. Ik vond dat ik op begin gezoem dat storend was. maar ondertussen is dit weg. Enkel als ik mijn oor er bijna op leg hoor ik iets zoemen.

Ex-Netweter
 

Storend geluid

@Primski @Suzy Primski bedankt voor de info dit is pas een echte oplossing (omruilen), komt er op neer dat er bij sommige tv boxen wel degelijk hinderlijk gezoem is, ik geef dit door aan remco zodat zijn tv box omgeruild word.

Jos

0 Likes