Beantwoorden
rik1953
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. TV-box / TV-app / telenttv.be

nieuwe tv-box en yelo play

Toen de nieuwe tv-box geplaatst werd was één van de gevolgen dat ik niet meer via yelo play kon kijken naar programma's. Naast een app werd toen beloofd dat er snel opnieuw de mogelijkheid zou zijn om via computer of laptop te kijken. Tenzij ik het verkeerd voorheb is er tot op vandaag  nog geen oplossing. Of heb ik iets gemist ? 

0 Likes
53 reacties
Ex-Netweter
 

nieuwe tv-box en yelo play

Wat die ik verkeerd, ik druk op de swipe functie maar zie mijn tv box niet, ik vind niets terug hoe ik die tv box moet ingeven.

Jos

Wil je je programma op een groot scherm zien? Dat kan via de handige swipe-functie.Tik op  en kies je Telenet TV-box. Omgekeerd kan natuurlijk ook! Ga naar Mijn TV > verderkijken en kies het programma dat je wil verderkijken. 

 

 
 

Eenmaal verbonden met je Telenet TV-box kan je de app als afstandsbediening gebruiken. Je kan...

  • je gekozen programma afspelen. Tik op .
  • je TV-box aan-(als je TV-box in stand-by staat, alleen bij snelle en normale start) en uitzetten. Tik op 
  • navigeren tussen de menu’s van je TV-box.
  • pauzeren, terug- en verderspoelen
  • je Telenet TV-box een naam geven om swipen makkelijker te maken. Ga naar Instellingen > Telenet TV-boxen > Bewerken.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

nieuwe tv-box en yelo play

@Ex-Netweter, staat je TV-box zeker aan op het moment dat je het wil doen? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

nieuwe tv-box en yelo play

@Suzy er staat nu de regering aan op canvas, ik probeer het en er gebeurt niks als ik naar mijn boxen ga kijken staat hij er op maar licht pressies ni op, alles is aangevinkt, als ik aan de tv box niets moet veranderen, zal de oorzaak wel de S4 zijn en ios9, op de iphone werkt wel alles afspelen enz, geen schokkend beeld enz.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

nieuwe tv-box en yelo play

@Ex-Netweter, zie je de TV-box eigenlijk staan op jouw TV-app wanneer je op het swipe-icoontje Icoon - swipen.png drukt? Want eens je drukt erop, moet je jouw TV-box kiezen en dan maakt hij connectie. Als je aan het kijken bent naar iets op je app, zal je hetzelfde te zien krijgen op de TV. En zal je het kunnen bedienen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

nieuwe tv-box en yelo play

@Suzy als ik op die toets druk komt er eos op maar geen nr achter ik denk dat ik daar iets mis heb gedaan of verknoeid omdat ik er niks van ken.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

nieuwe tv-box en yelo play


@Ex-Netweter  schreef:

@Suzy als ik op die toets druk komt er eos op maar geen nr achter ik denk dat ik daar iets mis heb gedaan of verknoeid omdat ik er niks van ken.


@Ex-Netweter, neen hoor! Je bent het dan op de correcte wijze aan het doen. Zelf zie ik ook 'EOS' staan. Je kan je TV-box trouwens van naam veranderen via de instellingen van de TV-app > Telenet TV-boxen > Bewerken. Als je de TV-box dan bijvoorbeeld als 'Woonkamer' wil benoemen, kan dat perfect. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Man2u2
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Hoort wie klopt daar? Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

nieuwe tv-box en yelo play

Wanneer zal ik eindelijk tv kunnen kijken via mijn pc.Ik ben één van de testers van de nieuwe tv box en wacht al een hele tijd om deze functie te kunnen gebruiken.

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

nieuwe tv-box en yelo play

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

nieuwe tv-box en yelo play

@Man2u2, de nieuwe website is al sinds half januari beschikbaar. Zoals @Bolletje aangaf kan je terecht op www.telenettv.be. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.