24748
netweters
|
152286
antwoorden
|
20688
vragen
|
Toen de nieuwe tv-box geplaatst werd was één van de gevolgen dat ik niet meer via yelo play kon kijken naar programma's. Naast een app werd toen beloofd dat er snel opnieuw de mogelijkheid zou zijn om via computer of laptop te kijken. Tenzij ik het verkeerd voorheb is er tot op vandaag nog geen oplossing. Of heb ik iets gemist ?
@SuzyIk kan niet meer inloggen in de app. Wanneer ik inlog kom ik steeds terug op inloggen. Draai in cirkeltjes.
Zondag kon ik nog wel inloggen.
@e10, je hebt (als ik me niet vergis) de app op een iOS toestel, correct? Kan je me jouw login wel nog aanmelden op andere apps van Telenet of op Mijn Telenet?
Heb je de app al eens volledig afgesloten en opnieuw geprobeerd?
Verwijder de TV-app anders eens van je toestel en voer de installatie dan opnieuw uit, via de TestFlight app.
@Suzy Ik heb de app verwijderd en terug geïnstalleerd op de wijze door u gevraagd. Zonder resultaat. Ik kan niet inloggen met de logingegevens die ik ook gebruik voor "mijn telenet" waar ze wel werken. Zondag kon ik zoals eerder vermeld wel inloggen. Ik heb iOS.
@Suzy hij staat er op, dus op de S4 en met ios 9 .
dat rood bolletje voor de naam telenet is dat juist of wil da zegen dat hij nog op staat, ge weet van apps ken ik ni veel maar ik heb hem er op gekregen, opnames bekeken geen probleem, afleveringen selecteren om te verwijderen werkt ook en wie weet wat nog veel meer, ik zie me nu ni op da klein schermke loeren, maar het werkt in elk geval. ne iphone 10 is mij te duur, ik denk aan een nokia na de winter.
Jos
@Ex-Netweter@ schreef:@Suzy hij staat er op, dus op de S4 en met ios 9 .
dat rood bolletje voor de naam telenet is dat juist of wil da zegen dat hij nog op staat, ge weet van apps ken ik ni veel maar ik heb hem er op gekregen, opnames bekeken geen probleem, afleveringen selecteren om te verwijderen werkt ook en wie weet wat nog veel meer, ik zie me nu ni op da klein schermke loeren, maar het werkt in elk geval. ne iphone 10 is mij te duur, ik denk aan een nokia na de winter.
Jos
Bij mij is dit bolletje oranje (geeft aan dat het om een test versie gaat).
@e10@ schreef:
@Suzy Ik heb de app verwijderd en terug geïnstalleerd op de wijze door u gevraagd. Zonder resultaat. Ik kan niet inloggen met de logingegevens die ik ook gebruik voor "mijn telenet" waar ze wel werken. Zondag kon ik zoals eerder vermeld wel inloggen. Ik heb iOS.
@e10, lijkt me iets individueel te zijn bij jou. Heb je het al eens gemeld op 015/33.44.88?
@Suzy nu kreeg ik nadien een bericht van testfligt met de telenet tv app version 2.3.39, wat moet ik daarmee doen? moet ik dat openen of negeren omdat er al een telenet tv app opstaat.
Jos
@Suzy de telenet tv app vroeg me deze morgen om in te loggen, is de bedoeling dat ik dagelijks moet inloggen, of kan ik dat ergens instellen zodat ik dat niet hoef te doen?
ik wou gisteren eens testen of ik met de iphone een opname kon afspelen maar weergeven op mijn smart tv, voor als ik bv ergens ben en ik wil daar een opname zien, ik vind niet hoe ik dat moet doen, is er nergens geen handleiding te vinden of tips, als ik kijken op aanvink zie ik alleen eos mijn iphone dus.
Jos
@Ex-Netweter, normaal zou je niet dagelijks opnieuw moeten aanmelden, maar kan zijn dat je het in deze testperiode wel zo ervaart. Installeer zeker de nieuwe update, misschien dat het inloggen dan ook beter gaat.
Meer info over de app, kan je sowieso hier vinden.
de nieuwe update had ik al heb nr nagezien, maar heb die link geopend om zeker te zijn, open ik nu testfligt dan staat daar ook die app, ik weet niet of het kwaad kan, maar zie niks om te verwijderen enkel stop test, maar dan is de andere misschien ook weg, ge weet het is allemaal nieuw voor mij die apps.
Jos