Beantwoorden
redseujac
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

TV-Box geen ondertiteling in afleveringen Witse serie

Ik bekijk de serie van Witse (gratis in mijn abonnement Play More) op TV-Box. Ik wil ondertiteling in het Nederlands omdat ik de klank uitschakel (om niemand anders te storen en omdat ik gehoorgestoord ben). In heel wat afleveringen van de serie verschijnen GEEN ondertitels, niettegenstaande ik gekozen heb voor Nederlands, zodat ik die afleveringen niet kan bekijken. Dat geldt zowel voor de TV-box als op mijn computer (met Telenet TV). Enig idee?

0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV-Box geen ondertiteling in afleveringen Witse serie

@redseujac 

De combinatie tv-box en ondertiteling voor opnames en tv-theek is nog niet OK.

Je kan dat best nog eens melden bij Telenet. Ze weten dat wel, maar mogen er nog wel op gewezen worden.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
redseujac
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

TV-Box geen ondertiteling in afleveringen Witse serie

@louishufk

Bedankt voor het antwoord. Ik heb het probleem voorgelegd aan de helpdesk (technische problemen) met de vraag mij te informeren. Ik had uitdrukkelijk gesteld dat ik niet kon telefoneren wegens gehoorproblemen. Ik vermoed dat ze daar niet goed kunnen/willen lezen, want dit was hun antwoord:

"We willen graag persoonlijk naar u luisteren, zodat we u goed kunnen helpen. Daarom belden we u op, helaas konden we u niet bereiken.
Contacteer ons op het nummer 011 752 411"

Dat is zoveel als geen support.

Ik weet dus niet hoe ik dat probleem met ondertitels aan hen wijs kan maken.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV-Box geen ondertiteling in afleveringen Witse serie

@redseujac 

Voor wie er geen ervaring mee heeft is het wel eens verrassend dat in bepaalde gevallen de gewoon gebruikte woorden wel eens verkeerd kunnen aankomen.

Je kan beter de sociale media wegen gebruiken die ook door Telenet geboden worden. Dan begrijpen ze misschien ook beter langs welke weg zij hun aanbod begrijpelijk moeten maken voor toch heel wat mensen.

Succes


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes