Beantwoorden
BBBDDDVVV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

TV app (iOS) - gedeeld profiel toont maar 4 zenders

Bij de overgang van oude naar nieuw TV box werden de favoriete zenders overgenomen. Tijdens het zappen in de nieuwe app kan ik nu echter enkel tss deze 4 zenders zappen. In de App staat in de Mijn Zenders voor dit gedeelde profiel echter geen favoriete zenders.

Het vervelende is dat in de app op de Apple TV enkel dat profiel beschikbaar is en we daardoor enkel tss deze zenders kunnen zappen. Om een andere zender te zien moeten we steeds terug naar TV Kijken en Nu Kijken en daar alle zenders selecteren om dan in de grid met alle zenders er een te kiezen… Op iPad werkt dat zelfs niet, daar is de optie niet eens om alle zenders te tonen, daar werkt het enkel via een ander profiel…

Weet iemand hoe ik het gedeelde profiel kan aanpassen om terug alle zenders te tonen?

Alvast bedankt!

Bart.

0 Likes
4 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

TV app (iOS) - gedeeld profiel toont maar 4 zenders

@BBBDDDVVV 

Ben je zeker dat je naar het gedeeld profiel bent aan het kijken?

In het gedeeld profiel staan normaal alle zenders en je kan deze lijst niet aanpassen.

Enkel in een aangemaakt profiel kan je de zenders aanpassen.

Kan je alle zenders zien op je TV-box?

Als je TV-box niet geactiveerd is kan je alleen de niet gecodeerde zenders zien: één, canvas, ketnet....

Heb je de TV-box al eens een minuutje zonder stroom gezet en opnieuw opgestart?

0 Likes
BBBDDDVVV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

TV app (iOS) - gedeeld profiel toont maar 4 zenders

Yep, zeker het gedeeld profiel (de andere profielen hebben ook een andere kleur)

215FEEA0-178D-4AD3-BE17-E36068AE2DC4.png

4F8B8126-08D6-447B-8AEF-F450B664363F.png


zonder stroom voor een uur (tijdens herschikken van de zetels/tv) heeft hier ook niets aan veranderd.

Zou een reset van de tv-box dit kunnen oplossen? Maw, halen de app en website hun info van de box?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV app (iOS) - gedeeld profiel toont maar 4 zenders

@BBBDDDVVV 

Ga eens naar je profiel je klikt dat aan en daaronder heb je staan instellingen .

patrick37_0-1673192960839.png

 

Als je dat opent kun je gaan naar 'mijn tv zenders' en daar moet je alles in aanduiden. Heb dit ook al voorgehad dat ik eens heel wat zenders kwijt was maar er was toch iets gewijzigde daar maar nu is het terug in orde. 

patrick37_1-1673193058957.png

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BBBDDDVVV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

TV app (iOS) - gedeeld profiel toont maar 4 zenders

Is leeg en kan hier ook geen zenders toevoegen… 😞

2C2B109A-797A-43F9-A77C-68C13BBB91BC.png

0 Likes