Beantwoorden
aneurysm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

TV-box + Logitech Harmony en "TV" (vorige zender) knop

Hey .. ik heb de TV box enkele maanden in gebruik, en alles werkt met m'n Harmony ..behalve 1 ding wat ik helaas toch vaak gebruik, namelijk "vorige zender" .. om snel te switchen tussen 2 zenders. Op de TV box afstandsbediening is dit te doen met de "TV" knop ... maar wat ik ook gebruik als device bij m'n Harmony (Ziggo, Arris, Humax) die knop staat er niet bij. Aanleren lukt niet, sinds de TV box een RF afstandsbediening gebruikt en Harmony enkel IR knoppen kan aanleren.

Iemand dit al weten oplossen ?

0 Likes
8 reacties
Ex-Netweter
 

TV-box + Logitech Harmony en "TV" (vorige zender) knop

Mogelijks kan dit aangeleerd worden via een andere universele afstandsbediening. (Als je smartphone infrarood ondersteunt, er bestaan daar ook apps voor.)

De installatiecode voor universele afstandsbedieningen is 1582 of 01582 en als fabrikant mogelijks UPC/Ziggo/CBL/Pace/Telenet

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 515
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

TV-box + Logitech Harmony en "TV" (vorige zender) knop

Sinds mijn TV-box heb ik mijn Logitech Harmony (One) weggedaan.

Alles wat ik wil bedienen kan ik bedienen met de AB van de TV-box.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1679
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

TV-box + Logitech Harmony en "TV" (vorige zender) knop

@aneurysm heb je de TV box op uw Logitech Harmony op STB/UPC/Mediabox (Arris DCX960) staan ? 

Dit zou moeten werken als je deze instellingen gebruikt. 

Dus gewoon uw tv box die je hebt ingesteld verwijderen en terug toevoegen met bovenstaande gegevens. 

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
aneurysm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

TV-box + Logitech Harmony en "TV" (vorige zender) knop

Dat is hier helaas geen optie. Zit met 8 apparaten die bediend worden door de harmony, en die krijg ik niet allemaal aangestuurd door de telenet afstandsbediening 🙂

Ik zal eens wat opzoekwerk doen naar die apps die het zouden moeten kunnen ook. Vooralsnog vind ik daar echt niets over dat het überhaupt kan.

0 Likes
aneurysm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

TV-box + Logitech Harmony en "TV" (vorige zender) knop

ik heb het geprobeerd met de Arris ook ja.

Maar die TV knop zit daar standaard niet bij. Heb als device toegevoegd, en dan opgeladen op de afstandsbediening en via device bediening elke knop geprobeerd. Alles werkt en wordt teruggevonden, behalve die TV knop.

Bij jou wel ?

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1679
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

TV-box + Logitech Harmony en "TV" (vorige zender) knop

@aneurysm heb ooit de Logitech gebruikt maar kan het me niet herinneren.

Ik gebruik nu de universele afstandsbediening van mijn tv. Hiermee kan ik alles bedienen,dus ook de Tvbox

Misschien heb jij een andere versie van tvbox en moet je een andere code gebruiken. Zie eerst eens of het overeenkomt met het type dat ik gezegd heb. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
aneurysm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

TV-box + Logitech Harmony en "TV" (vorige zender) knop

Zoals in m'n originele post stond, heb ik er al heel veel gebruikt. Allemaal werken ze eigenlijk prima, behalve dat ze allemaal niet die TV knop hebben staan om te gebruiken helaas.

0 Likes
FHeens
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

TV-box + Logitech Harmony en "TV" (vorige zender) knop

Moest je een oplossing vinden, ik ben geïnteresseerd... Heb hetzelfde probleem en vind ook geen oplossing, alles al geprobeerd wat hier aangehaald is...

0 Likes